Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در فضای مجازی چنین پستی را منتشر کرد: با توجه به سخنان آقای جهانگیری درباره لزوم تصویب FATF و تایید شخص رهبری، باید بگویم در مجمع تشخیص مصلحت درباره این لوایح اتفاق تازه‌ای رخ نداده است. تاریخ انتشار: 09:18 - 12 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۴۱۷۰

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در فضای مجازی چنین پستی را منتشر کرد:
«با توجه به سخنان آقای جهانگیری درباره لزوم تصویب FATF و تایید شخص رهبری، باید بگویم در مجمع تشخیص مصلحت درباره این لوایح اتفاق تازه‌ای رخ نداده و رهبری هم در این زمینه هیچ دستوری را به ما ابلاغ نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان اگر تشخیص بدهند خودشان موضوع را به ما اعلام می‌کنند و ما تابع ایشان هستیم.»


انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: غلامرضا مصباحی مقدم رهبری جهانگیری مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منویات رهبری سرلوحه برنامه‌های آموزش‌ و پرورش باشد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از روابط‌ عمومی آموزش‌ و پرورش هرمزگان، محمد قویدل، مدیرکل آموزش‌ و پرورش هرمزگان ۱۸ اردیبهشت‌ماه در آیین تجلیل از معلمان برگزیده در هفته بزرگداشت مقام معلم در سالن اجتماعات ملی گاز بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: توفیقات حاصل شده در شاخص‌های گوناگون آموزش‌ و پرورش استان هرمزگان، مرهون قدم‌نهادن در مسیر عملی نمودن منویات رهبری معظم است که همواره توصیه‌های ایشان باعث رشد و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

وی افزود: مهارت‌آموزی یکی از سفارش‌ها مؤکد رهبری است و بحمدالله آموزش‌ و پرورش استان با حمایت‌های بی‌دریغ استاندار هرمزگان و همراهی ارگان‌ها توانست مقام نخست را در کشور در این شاخص به دست آورد.

این مقام مسئول ضمن اشاره به مجموعه دستاوردهای بزرگی که در این حوزه در سراسر استان رقم خورده است، بیان داشت: از ویژه‌ترین رویدادهای پرورشی می‌توان به راه‌اندازی مرکز رفاهی فرهنگیان در اردوگاه سرخون و فعال‌سازی اردوگاه دانش‌آموزی میناب پس از ۳۰ سال، فعال‌سازی ۲۲ مرکز مشاوره در سراسر استان اشاره کرد که مرهون تلاش همه عوامل تلاشگر در این حوزه است.

قویدل تصریح کرد: شأن و جایگاه معلم، جایگاه انبیاست و برای ارج‌نهادن به این مقام والا تمام تلاش خود را مبذول داشتیم که در این راستا اجرای ۳۷۰۰ برنامه بزرگداشت در سراسر استان مصوب و اجرا گردید. 

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان بر حمایت همه دست‌اندرکاران جهت اجرای بهینه و تمام ساحتی برنامه‌های آموزش‌وپرورش هرمزگان تأکید و تصریح کرد: استان هرمزگان بستر پرورش استعداد ناب آینده‌سازانی است که با قرار گرفتن در شرایط مناسب آموزشی و پرورشی خواهند توانست آینده‌ای روشن را برای این خطه همیشه نیلگون ترسیم کنند و بر ما تکلیف است که حمایتمان را مستمر و بی‌دریغ ارزانی داریم؛ چراکه شعار ما اعتلای استان برای اعتلای میهن اسلامی ایران در جهان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الفاظ رکیک این معلم فضای مجازی را ترکاند؛ واقعاً جای تاسفه
  • عکس قدیمی از آیت الله هاشمی و محسن رضایی درحال خوردن آش افطاری
  • پاسخ رهبری به تصمیم شمخانی و خاتمی برای کاندیداتوری در انتخابات به روایت آیت الله هاشمی /فیدل کاسترو شروع به حرف زدن که می کند، دیگر متوقف نمی شود
  • جزئیاتی تازه درباره جدایی زوج عاشق برنامه ماه عسل
  • منویات رهبری سرلوحه برنامه‌های آموزش‌ و پرورش باشد
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • کتاب «اخلاق النبی(ص) و اهل بیته(ع)» به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شد
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • متا راه‌اندازی برنامه‌ای تشویقی برای سازندگان در تردز را تایید کرد