Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در متن حکم انتصاب معاون دانشجویی جدید این دانشگاه بر ضرورت توجه به نیاز‌های فرا آموزشی دانشجویان به ویژه نیاز‌های رفاهی، فرهنگی و خدمات سلامت و مشاوره تاکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در متن حکم انتصابی که از سوی عباسعلی کریمی، برای محمدحسین پورغریب معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران صادر شده، آمده است: «دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان نماد آموزش عالی در حیطه علوم پزشکی وظیفه خود می‌داند که با قوت، رسالت خود را در حیطه‌های آموزش، تحقیق و فناوری و ارایه خدمات سلامت با کیفیت مطلوب و به صورت روزآمد پیگیری و محقق نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظر به تعهد، تجربه و توانمندی‌های ارزشمند شما، بدین‌وسیله جنابعالی را به عنوان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه منصوب می‌نمایم. انتظار می‌رود با تعامل سازنده با سایر معاونین و رؤسای دانشکده‌ها، بهره‌مندی از توان مدیران و کارشناسان آن حوزه و جلب همکاری اعضای محترم هیأت علمی و دانشجویان عزیز دانشگاه علاوه بر تدبیر امور جاری، نسبت به برنامه‌ریزی جهت "عملیاتی نمودن برنامه ششم توسعه و برنامه سلامت دولت دوازدهم متناسب با مأموریت‌های آن حوزه"، " پیگیری اجرای برنامه چهارساله ۱۴۰۰-۱۳۹۶ دانشگاه در حوزه دانشجویی فرهنگی"، "تأکید بر محوریت دانشجو در تمام فعالیت‌های آن حوزه"، "برقراری ارتباط مؤثر، سازنده و دوسویه با دانشجویان "، "توجه به نیاز‌های فرا آموزشی دانشجویان به ویژه نیاز‌های رفاهی، فرهنگی و خدمات سلامت و مشاوره"، "بهره‌گیری از ظرفیت فراوان دانشجویان مستعد در برنامه‌های مختلف "، "فراهم کردن فضای آرام و پرنشاط برای فعالیت‌های دانشجویی"، "پیگیری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خوابگاهی و رفاهی فرهنگی ورزشی دانشجویی با حداکثر سرعت ممکن"، "عمق بخشیدن به برنامه‌های فرهنگی در جهت برآورده نمودن نیاز‌های دانشجویان دانشگاه با توجه به منابع غنی دینی ملی با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه "، "ترویج، گسترش و ارتقای رفتار حرفه‌ای با بهره گیری از آموزه‌های علمی، دینی و ملی"، "آموزش مستمر و مؤثر کارکنان معاونت جهت افزایش مهارت‌های ارتباطی"، "بازنگری فرآیند‌ها و تسهیل حداکثری در امور جاری متناسب با امکانات"، "توجه خاص به ارتقای کرامت نیروی انسانی همراه با افزایش بهره‌وری " و "صیانت از منابع فیزیکی و مالی، خلق منابع جدید و مدیریت هزینه‌ها" تا حصول نتیجه، اهتمام ویژه مبذول فرمائید.

امید می‌رود حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه با به کار گرفتن تمام توان و ظرفیت، به حرکت خود با سرعت و شتاب مطلوب در جهت اهداف تعیین شده ادامه دهد. از درگاه خداوند متعال توفیق شما را در انجام امور محوله خواستارم.»

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در متن نامه قدردانی از دکتر حلب چی آمده است:

جناب آقای دکتر فرزین حلب چی

استاد محترم دانشگاه

با سلام و احترام

مسئولیت پذیری و همکاری اعضای هیأت علمی در اداره امور اجرایی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بدون تردید یکی از مهمترین عوامل پیشرفت آن در دوره حیات پربرکت دانشگاه بوده است.

لازم می‌دانم از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند جنابعالی در زمان تصدی معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه که نتایج پرباری در پی داشته است سپاسگزاری نمایم و برایتان از درگاه خداوند متعال سلامتی و سعادت روزافزون مسألت کنم.

امیدوارم دانشگاه و عرصه نظام سلامت کشور همچنان بتواند از تجارب و توانمندی‌های ارزنده شما بهره‌مند گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتصاب معاون دانشجویی دانشگاه تهران دانشگاه علوم پزشکی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود

مرکز ملی مغز به عنوان یک مرکز پژوهشی، آموزشی، درمانی، توانبخشی، ترجمان دانش و تولید فناوری‌های نوین در زمینه اختلالات عصبی و سلامت مغز به صورت کنسرسیومی از دانشگاه‌ها و کادر علمی و آموزشی مرتبط با مطالعات بالینی و پایه مغز و اعصاب و حوزه‌های مرتبط در دانشگاه‌های وزارت بهداشت و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی ایجاد و فعالیت خواهد داشت.

ماهیت اصلی مرکز ملی مغز، عملی کردن دیدگاه همکاری‌های علمی و تحقیقات بین‌رشته‌ای و نزدیک کردن فضای علوم پایه و بالینی است. این مرکز به عنوان یک واحد مستقل با تمامی دانشگاه‌ها و مراکز علمی همکاری‌های علمی و فناورانه خواهد داشت و برای قسمت درمان با بیمارستان چندتخصصی متعلق به دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات آموزشی، پژوهشی و درمانی فیروزگر در تعامل خواهد بود.

مراحل اجرایی ایجاد مرکز ملی مغز هم اکنون با ۳۰ درصد پیشرفت عمرانی طرح و تشکیل هسته‌های تخصصی با حضور متخصصان بین‌رشته ای، تفاهم همکاری با شرکت‌های فعال درحوزه نوروتکنولوژی و مراکز علمی از جمله آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و همکاری با انجمن جهانی آلزایمر و شروع اجرای پروژه پیشگیری از افت عملکرد‌های شناختی سالمندان در ایران دردست اقدام است.

همزمان با اجرای این برنامه، دو فراخوان در حوزه توسعه نوروتکنولوژی برگزار و کتاب کار «ذهن فعال» در سالمندی نیز انتشار یافته است و تلاش‌هایی نیز برای همکاری در برگزاری مدرسه علوم اعصاب اجتماعی، تدوین پروپوزال بانک داده جامع عصبی ایرانیان در مرحله ثبت، تاسیس آزمایشگاه فوتوبایوماجولیشن و درد نیز انجام شده است.

در راستای اجرای این طرح ملی شماری از پزشکان پژوهشگر جذب و همکاری با اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و فنی نیز انجام شده و ۲۰ پروژه تحقیقات کاربردی درحوزه‌های اولویت دار، فعالیت کمیته عصب روانپزشکی دستیاران روانپزشکی و تدوین برنامه کمیته دستیاری نورولوژی، راه‌اندازی پروژه نوراکس در قالب دوره‌های تربیت پژوهشگر و فناور و همچنین راه‌اندازی وب سایت و شبکه‌های اجتماعی مرکز از دیگر اقدامات در راستای ایجاد مرکز ملی مغز نیز صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاهها می‌شود
  • رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • داستان شکستن مارپیچ سکوت را برای نوه‌هایتان تعریف خواهید کرد