Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در نیجریه،‌ بنیاد زکات و صدقات این کشور طی مراسمی اعلام کرد: در سال جاری مبلغ 325 میلیون نایرا (ارز محلی) معادل نهصد هزار دلار به 2647 نفر واجد شرایط از 21 ایالت این کشور پرداخت کرده است.

براساس گزارش این بنیاد، این رقم بالاترین میزان پرداختی طی سال‌های گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیاد زکات و صدقات نیجریه که سازمانی خصوصی است با اختصاص دادن زکات و صدقات مردمی به واجدین شرایط، برنامه توسعه کارآفرینی جوانان را برای ارتقای صنعتگران، تجار خرده‌فروش، مشاغل کوچک و ایجاد اشتغال در کشور دنبال می‌کند.

برخی از دولت‌های خارجی و مؤسسات مختلف وابسته به آنان در نیجریه از جمله حامیان این طرح هستند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین الملل قرآن ایکنا رایزنی نیجریه زکات صدقات کارآفرینی ایجاد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی

امتداد - مدیر عامل بانک مسکن گفت: در راستای اجرای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی در کشور، طی دوره فعالیت دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر حسینی با تاکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف محترم و ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی کشور و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود.

 

 

 

از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید اینجانب و هیأت مدیره بانک است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • اعطای جایزه به ۶۲ نفر در شصت‌ودومین جایزه ملی البرز
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • خمس و زکات در عین وجوب یک امر داوطلبانه است
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟