Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فدراسیون انجمن‌های ورزشی،  مسابقات دوستانه فوتبال رومیز با
حضور ورزشکاران استان‌های فارس و بوشهر «شیراز، آباده، بوشهر، مرودشت» در دوبخش انفرادی و دوبل به میزبانی خانه فوتبال رومیز شیراز برگزارشد و در پایان نفرات زیر حائز مقام‌های برتر شدند.

بخش انفرادی
۱-پژمان قره قانی از شیراز

۲- غلامرضا مقصود از شیراز

۳_حمید فیروز زاده از شیراز

۴_جعفر عوضی از شیراز

بخش دونفره
۱-پژمان قره قانی و سعید زیلاب پور از شیراز

۲-خسرو رفیعی و علی حسینی از شیراز

۳-جعفر عوضی و حمید فیروز زاده از شیراز

۴-محمد علی شوشتری و میثم جاشویی از بوشهر

همچنین از سوی کمیته برگزاری مسابقات، محمد رضا چوبینه نوجوان ۱۲ ساله شیرازی به عنوان پدیده مسابقات انتخاب شد و در پایان به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: عزیزی: زمین استاندارد بین المللی برای گلف در ایران وجود ندارد

انتهای پیام/

چوبینه پدیده مسابقات فوتبال رومیز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: شوراها نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند و تقویت شوراها امری ضروری است.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن نهم اردیبهشت روز شوراها، مشارکت مردم در اداره امور جامعه را از برکات ارزشمند تاسیس شوراها برشمرد.

استاندار بوشهر در بخشی از این پیام تاکید کرد: نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شوراها در واقع نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که سبب شد، مشارکت مردم در اداره امور جامعه بیشتر شود.

محمدی زاده تصریح کرد: شوراها نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران به شمار می روند و تقویت شوراها امری لازم و ضروری است.

استاندار بوشهر گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا در عمران و آبادانی مناطق مختلف کشور تاثیرگذار هستند و روز به روز شاهد نقش آفرینی بیشتر شوراها هستیم.

محمدی زاده ابراز داشت: با گذشت بیش از ربع قرن از فعالیت شوراها در کشور، نقش و جایگاه این نهاد در تصمیم گیری و تصمیم سازی در مدیریت شهری و روستایی، تثبیت شده و امیدوارم با شناسایی نقاط ضعف و آسیب‌شناسی دقیق، شاهد ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های شوراها باشیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: اینجانب فرا رسیدن روز شوراها را به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت و سربلندی بیش از پیش شوراهای استان را دارم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود