Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسینعلی سلطانی مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز ملی دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«وقتی در سیزدهم آبان سال ۱۳۴۳ طاغوتیان توهم تبعید حضرت امام را در سر می‌پروراندند، ندای «هَیهَات مِنَّ الذِّلَه» فقیه زمان خود را نشنیدند و این خود آغازی بود بر نهضتی که رهبرش این روز را «انقلاب دوم» نام گذاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهادت دانش آموزان در سیزدهم آبان سال ۱۳۵۷ نیز نشان از فریاد امتی در مقابل ناعدالتی، زورگویی و حاکی از استکبار ستیزی با تأسی از رهنمود‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و جد بزرگوارش حضرت امام حسین (ع) بود.

از طرفی تسخیر لانه جاسوسی در سیزدهم آبان ماه ۱۳۵۸ روز تجلی استقامت، پایداری، ایمان و مبارزه با استکبار و زیاده خواهی مستکبران برای مظلومان و ستمدیدگان جهان است.

فرا رسیدن یوم‌الله سیزدهم آبان را به همه مردم استان، به ویژه به دانش آموزان و دانشجویان گرانقدر در استان تبریک و تهنیت گفته و از همه اقشار جامعه دعوت می‌کنم در آیین مقدس این روز به صورت پرشور، شرکت کرده تا ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و لبیک به ندای روحانی مقام عظمای ولایت، اقتدار ایمان در قلب‌های خود و اقتدار نظام مقدس اسلامی را بار دیگر به جهانیان اثبات کنیم.»

انتهای پیام/ف

۱۳ آبان روز تجلی استقامت و پایداری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آموزان دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

آقای رئیسی در این پیام، ابراز امیداوری کرد با تلاش‌ مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دو جانبه و نظرات مشترک در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

دیگر خبرها

  • عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی