Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا اصغری، معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد، استان همدان توانست با کسب 13 رتبه برتر در مقام 13 کشور قرار گیرد.
معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه این دور از جشنواره در سه بخش اساتید، دانشجویان و کارکنان برگزار شد افزود: دانشگاه علوم پزشکی همدان در بخش اساتید موفق به کسب 3 مقام برتر کشوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: اساتید قرآنی دانشگاه علوم پزشکی همدان توانستند در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، 2 مقام نخست در بخش معارفی و یک مقام سوم در بخش آوایی را از آن خود کنند،
اصغری با اشاره به اینکه در بخش دانشجویی این دانشگاه، حائز 9 رتبه برتر شد گفت: یک مقام اول در رشته هنری، 2 مقام دوم در بخش معارف، 2 رتبه سوم در بخش‌های ادبی و آوایی، 3 رتبه چهارم در بخش معارفی و یک رتبه پنجم در رشته معارف قرآنی افتخارات دانشگاه علوم پزشکی همدان در این دور از جشنوار بود.
معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: در بخش کارمندان نیز دانشگاه علوم پزشکی همدان با کسب رتبه چهارم در رشته مفاهیم و نهج‌البلاغه افتخار دیگری برای این استان رقم زد.
وی با بیان اینکه در این دور از جشنواره از نفرات برتر اول تا پنج تقدیر به عمل آمد اضافه کرد: در مجموع می‌توان گفت دانشگاه علوم پزشکی همدان در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با 3 مقام اول، 2 مقام دوم، 3 مقام سوم، 4 مقام چهارم و یک رتبه پنجم در رتبه 13 کشور بایستد.
اصغری با اشاره به اینکه استان همدان در در دور قبل این جشنواره در میان دانشگاه های علوم پزشکی کشور رتبه 30 مسابقات را کسب نمود ابراز کرد: امسال دانشگاه علوم پزشکی همدان توانست به واسطه افزایش فعالیت کانون قرآن دانشگاه و برگزاری جلسات تفسیر و برنامه‌های قرآنی از میان 64 دانشگاه شرکت کننده در جشنواره به رتبه 13 کشور دست یابد.
وی ابراز کرد: در پایان برگزاری جشنواره بیست و چهارم قرآن و عترت وزات بهداشت، دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز، تبریز، کاشان، کرمانشاه و تهران به ترتیب، مقام‌های اول تا پنجم از جشنواره را از آن خود کردند.
وی با اشاره به اینکه در پایان این دور از جشنواره، پرچم جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت به میزبان دور بعد یعنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعطاء شد گفت: دانشگاه علوم پزشکی همدان از همین امروز با پایان یافتن جشنواره، تبلیغات قرآنی خود را برای حضور هرچه بیشتر دانشگاهیان آغاز نموده است و امیدوار است که در دور بعد جشنواره جز 5 دانشگاه برتر کشور باشد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان جشنواره قرآن وزارت بهداشت مسابقات قرآن دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند

معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ۲۵ هزار نیروی جدید در دور دوم استخدامی‌ها که به زودی اعلام خواهد شد، جذب این وزارت می‌شوند.

بهرام بنده یزدانی روز شنبه در آیین آغاز کار ساخت مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیای شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: متاسفانه در دوره های پیش سهمیه مناسبی برای استخدامی نیروهای بهداشت و درمان در نظر گرفته نشد و این بخش با مشکل مواجه بود.

وی افزود: رایزنی‌ها برای استخدام جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال انجام است تا سهمیه مناسبی برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی باشد.

معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی بیان کرد: مسیر قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران، ۹۰۰ نفر در سال گذشته را شامل شد و این خود کمک بزرگی به امنیت شغلی کارکنان و وضعیت کیفی شاخص های استخدامی منابع انسانی کرد.

وی اضافه کرد: رایزنی های لازم برای استفاده از این ظرفیت جدید استخدامی که به زودی اعلام رسمی می شود در مدیریت منابع انسانی وزارتخانه در حال انجام است.

بنده یزدانی در ادامه اضافه کرد: هزینه های کلانی در بحث خرید تجهیزات و اقلام بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم انجام شده که اختصاص هفت میلیون و ۳۰۰ هزار یورو تجهیزات به خراسان شمالی از این موارد است.

وی افزود: اعتبارهای بیشتری برای بخش درمان خراسان شمالی در دور سوم سفرهای مسئولان وزارتخانه به این استان اختصاص می‌یابد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی