Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی تمام ارکان دشمن را در دنیا شکسته و قدرت پوشالی آنها را زیر سئوال برده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اطلاع‌رسانی سپاه، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر در آئین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در استان کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امیدواریم همواره ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به توطئه‌ها و دسیسه‌های شیطانی اشاره کرد و افزود: شیطان هفت عملیات علیه انسان انجام می‌دهد و مصرانه انسان را به وسوسه می‌اندازد که انتظار می‌رود همواره آگاه و هوشیار باشیم.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شیطان همواره تخم نفاق و کینه را پرورش و سپس به‌دنبال اشغال‌گری رفته، یعنی قوه و مرکز فرماندهی انسان را در اختیار خود گرفته، فرمان صادر و با زبان انسان شروع به حرف زدن می‌کند.

 

حجت‌الاسلام طیبی‌فر با یادآوری اینکه چهره شیطان بزرگ برای ملت ایران شناخته شده است، بیان کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی تمام ارکان قدرت دشمن را در دنیا شکسته و  هیاهو و قدرت پوشالی آنها را زیر سؤال برده است.

 

وی یادآور شد: تجربه نشان داده که بیگانگان هیچ‌گاه خدمتی به ملت ایران نکرده و همواره به‌دنبال اهداف پلید و ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند که انتظار می‌رود مردم و جوانان بیش از پیش دسیسه‌های شیطان بزرگ، بچه شیطان‌ها و اندیشه‌های آنان را بشناسند.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در بخشی دیگر از سخنان خود با دعوت از ملت ایران برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان عنوان کرد: خوی استکباری آمریکا در کودتای ۲۸ مرداد و قتل عام دانش‌آموزان در سال ۵۷ برای ملت ایران کاملاً مشخص است و براساس مستندات موجود، لانه جاسوسی آمریکا به دنبال کودتا در کشور بود.

 

حجت‌الاسلام طیبی‌فر با بیان اینکه ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است، تصریح کرد: آمریکا با هویت انقلاب اسلامی مشکل داشته و برای ضربه رساندن به ملت ایران از هیچ تلاش و دسیسه‌ای کوتاهی نکرده‌اند و مردم ایران به‌ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان با حضور عظیم خود در راهپیمایی ۱۳ آبان روحیه استکباری استکبار را محکوم کرده و خود را به‌عنوان چهره‌ای ضد استکباری به دنیا معرفی می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) هوشیاری کامل را به مردم داده است، بر حفظ وحدت تاکید کردند، یادآور شد: محور همبستگی در نظام جمهوری اسلامی ایران «رهبری انقلاب» است و هر کدام از مجموعه‌های سیاسی کشور جایگاه ولایت فقیه را قبول داشته و باید همواره از فرامین ایشان پیروی کنند.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه فرامین رهبری تمام توطئه‌های دشمنان و تحریم‌ها را خنثی می‌کند، تصریح کرد: توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حل مشکلات اهمیت دارد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: 13 آبان راهپیمایی 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی اردبیل استان همدان پدافند غیرعامل نماز جمعه شهادت امام رضا ع سپاه پاسداران سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه پنجشنبه در مجمع سرمربیان صالحین شاهرود در سپاه ناحیه این شهرستان در با اشاره به اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دستاوردهای امروز کشور مرهون خون مطهر شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه به شبکه‌سازی نظام تربیتی صالحین اشاره کرد و افزود: اساتید، استادیاران، سرمربیان، مربیان و متربیان فعال در شبکه تربیتی صالحین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند که البته باید در کنار توجه به نیروی انسانی مجرب به محتوای غنی نیز توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه فرماندهان سپاه در رده‌های مختلف باید از نقش خود در طرح و تبیین محتوای مورد نیاز برای کادرسازی به خوبی مطلع باشند تصریح کرد: اگر در نظام تربیتی صالحین به امر کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی ایران با دقت و حساسیت توجه نداشته باشیم نباید امیدی به تحقق این مهم در سایر بخش‌ها داشته باشیم.

مطیعی با تاکید بر اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای جلوگیری از شبکه‌سازی نیروهای معتقد به انقلاب اسلامی به کار گرفته است گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی مساجد را محور تمام فعالیت‌های جوانان می‌دانند لذا نباید ایجاد جاذبه برای جوانان در فضایی غیر از مسجد سبب فاصله گرفتن این قشر از مسجد شود!

وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند با انواع روش‌ها ما را از حساسیت و دغدغه‌مندی نسبت به مسائل گوناگون دور کند که اگر چنین شرایطی رخ دهد با اهداف انقلاب اسلامی فاصله خواهیم گرفت.

امام جمعه سمنان دغدغه‌مندی را در مقایسه با تلاش و کوشش دارای اهمیت و اولویت بیشتری دانست و گفت: کسب مهارت‌های لازم برای ارتباط مؤثر با جوانان، نوجوانان و متربیان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

کد خبر 6088870

دیگر خبرها

  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد