Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@09:17:03 GMT

باشگاه پرتغالی بلای جان تیم ملی فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۴۷۱۳

باشگاه پرتغالی بلای جان تیم ملی فوتبال ایران

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال ریوآوه پرتغال شب گذشته در بازی این تیم مجددا آسیب دید آنهم نزدیک به ۱۰ روز تا بازی تیم ملی ایران با عراق.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال ریوآوه شب گذشته در هفته دهم لیگ پرتغال به مصاف بنفیکا رفت و با دو گل مغلوب حریف خود شد.

ریوآوه در حالی این شکست را پذیرا شد که مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران نیمه اول در ترکیب این تیم پرتغالی به میدان رفت ولی به خاطر مصدومیت بین دو نیمه تعویض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی دو هفته پیش در جریان بازی ریوآوه با فریرا از ناحیه مچ پا مصدوم شد اما چند روز پیش برابر موریرنسی به میدان رفت و حتی گلزنی هم کرد.

بیشتر بخوانید:

شکست ریو آوه مقابل بنفیکا در حضور طارمی

طارمی که در بازی شب گذشته ریوآوه با درد بازی می کرد در نهایت نتوانست بیش از یک نیمه دوام بیاورد و مجددا آسیب دیدگی او شدت گرفت.

به این ترتیب وضعیت حضور این بازیکن در دیدار تیم ملی فوتبال ایران با عراق که ۲۳ آبان برگزار می شود، نامشخص است. در واقع اگر طارمی در بازی شب گذشته یا دیدار قبلی ریوآوه به میدان نمی رفت، احتمال بهبودی آسیب دیدگی اش قبل از بازی با ایران بیشتر بود. حالا با این وضعیت معلوم نیست که این بازیکن به دیدار حساس با عراق می رسد یا خیر.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان ریو آوه لیگ پرتغال مهدی طارمی مصدومیت تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی عراق انتخابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد

فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

دیگر خبرها

  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه