Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراز کمالوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص تساوی مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: هر دو تیم بازی بسیار خوب و جذابی را به نمایش گذاشتند. در هرصورت بازیکنان ما جلوی یک تیم صدر جدولی بازی می‌کردند سپاهان تیم بسیار بزرگی است و کادر فنی بسیار خوبی دارد و در راس آن‌ها آقای قلعه‌نوعی حضور دارند و بدون شک یکی از شانس‌های اول قهرمانی لیگ امسال هستند اما با تمام اینها بچه‌های ما بازی بسیار خوب خوبی از خودشان به نمایش گذاشتند و لحظه‌ای پاپس نکشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمالوند درخصوص اعتراضات نیمکت تیم پارس جنوبی و اخراج شدنش توسط داور مسابقه گفت: دربازی مقابل استقلال در مورد داوری صحبت کردم. بنظرم داور میتواند مثل یک بازیکن یا مربی مرتکب اشتباه شود وهمگی هم مطمئن هستیم که هیچ کدام از آنها خطایی را عمدی مرتکب نمی‌شنود. ولی خوب تنها تفاوت آن با دیگر افراد مسابقه این است که یک تصمیم اشتباه از طرف آن می‌تواند نتیجه و سرنوشت بازی را تغییر دهد و تمام اعتراضات من و نیمکت تیم به همین خاطر بود. اما خوشحالم که در نهایت توانستیم یک امتیاز از این بازی سخت بگیریم.

سرمربی پارس جنوبی جم درخصوص عملکرد خوب شاگردانش در مصاف با سپاهان اصفهان توضیح داد: شاید اغراق نباشد که بگوییم تیم پارس جنوبی از نظر امکانات ضعیف‌ترین تیم مسابقات است. با این وضعیت امکانات و بودجه‌ای که در اختیار داشتیم خیلی خیلی خوب کار کردیم و تمامی شکست‌های ما فقط جلوی تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ لیگ مثل: پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور بوده است. با وجود اینکه مشکلات مالی ما همچنان به قوت قبل باقی است اما بازیکنان تیمم از جون و دل و با تمام وجود تلاش می‌کنند. تا اینجای کار که به همین صورت ادامه دادیم اما نمیدانم تا کی میتوانیم با این شرایط ادامه دهیم.

وی در پایان در خصوص شرایط فعلی پارس جنوبی پس از خبر منحل شدن این تیم عنوان کرد: تا جایی که از دست ما برمی‌آید و در توان داریم اجازه نمی‌دهیم تیم پارس از هم بپاچد اما ممکن است کار به جایی بکشد که کنترل  از دست ما هم خارج شود. واقعا حیف است که تیم پارس که امید مردم یک استان است منحل شود. ما تمامی تلاشمان را میکنیم و چشم امید همگی ما اول به خدا و بعد از آن به مسئولین است. امیدوارم که آن‌ها هرچه زودتر مشکلات مالی ما  برطرف شود.

گفتگو: ترنم کشاورز

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!

به گزارش "ورزش‌ سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی بدون گل برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: می‌دانید بازی خوبی بود برای تماشا کردن مخصوصاً در استادیوم آزادی که فضای خوبی در اینگونه مسابقات دارد. هواداران جو خیلی خوبی را در استادیوم ایجاد کردند و فکر می‌کنم باشگاهی که از این بازی سود برد استقلال بود. 

او سپس با اشاره به بازیکنان دو تیم و تمجید از کیفیت بازیکنان پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان دو تیم تلاش خوبی داشتند. پرسپولیس از نظر کیفیت بازیکنان اگر نگوییم بهترین که یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و اصلا ساده نیست که این تیم را در خانه خودش شکست بدهیم. 
مورایس در ادامه به بازیکنان خودش پرداخت و اضافه کرد: تبریک می‌گویم به خاطر تلاشی که داشتند. با تمام اتفاقات و چالش‌هایی که پشت سر گذاشتیم، به بازیکنانم تبریک می‌گویم و اگر الان کلاه بر سر داشتم به احترام آنها کلاه از سر برمی‌داشتم.

سرمربی سپاهان با اشاره به اینکه هفته‌های زیادی نمانده بیان کرد: هفته‌های زیادی باقی نمانده. آرزوی موفقیت دارم برای تیم‌هایی که می‌توانند برای قهرمانی بجنگند و تلاش کنند.

اولین سوال از مورایس این بود که از بازی سپاهان و پرسپولیس انتظار بیشتری می‌رود. او سپس معتقد بود که سپاهان نمایشی تدافعی داشته و در ادامه پرسید دلایل بازی بد دو تیم چه چیزی بوده که مورایس در واکنش به آن گفت: ما فقط می‌خواستیم بازی را ببریم و دلیلش همین بود. 

خبرنگار دیگری سپاهان را به انجام بازی تدافعی برخلاف نمایش‌های همیشگی‌اش و اتلاف وقت متهم کرد. او سپس پرسید که آیا شبیه‌سازی بازیکنانش و اتلاف وقت تاکتیک او بوده یا به دلیل شرایط بازی به این سمت و سو رفته است. مورایس که از این سوال ناراحت شده بود، در واکنش به آن نگاه خبرنگار و خودش را با ابراز تأسف متفاوت خواند و گفت: من نمی‌خواهم به این سوال جواب بدهم.  چون من اینجا هستم برای فوتبال. این بازی پر از احساسات بود و از بازیکنانم تشکر می‌کنم. به هر حال گاهی اوقات مسائل اینچنینی پیش می‌آید ولی متاسفم که شما آنطور که من بازی را دیدم، ندیده‌اید

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • اصرار بیرانوند و انکار مستند پزشکان برای وضعیت دروازه پرسپولیس
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد