Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@12:24:03 GMT

دستگیری ۷ تماشاگر بازی تراکتور – استقلال

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۵۱۸۵

دستگیری ۷ تماشاگر بازی تراکتور – استقلال

خبرگزاری فارس: حسین ذوالفقاری، دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی و معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به اقدامات مختلف برای برپایی منظم حماسه اربعین اظهار داشت: ما امسال با توجه به لغو روادید دو‌کشور پیش‌بینی کردیم که تعداد زائران نیز افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه معیار مشخصی برای تعداد زائران نداریم، افزود: سال گذشته ۲ میلیون زائر از کشورمان به حماسه اربعین مشرف شدند که امسال شاهد افزایش ۸۵ درصدی تعداد زائران بودیم، به طوری که در سال جاری حدود ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر به اربعین تشرف یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوالفقاری با اشاره به استقرار اتوبوس‌های ایرانی در عراق تصریح کرد: در ایام اربعین سال گذشته بالغ بر ۳ هزار اتوبوس به عراق فرستادیم که امسال با توجه به نیاز و درخواست طرف عراقی۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس وارد خاک عراق شد.

دبیر ستاد مرکزی اربعین به تعداد کاپوتاژ خودرو‌ها در ایام اربعین اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات ایجاد شده در کاپوتاژ خودروها، امسال تلاش شد تا کاپوتاژ خودرو‌ها ساماندهی شود. بر همین اساس مقرر شد تا سقف ۴۰۰ دستگاه اتوبوس را کاپوتاژ کنیم که با برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال ۳۱۲ دستگاه اتوبوس کاپوتاژ شدند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه امسال همدلی دستگاه‌ها مناسب بود، خاطرنشان کرد: در مرز‌ها نیز شاهد هماهنگی خوبی بودیم البته گاهی اوقات اوج ازدحام جمعیت را داشتیم که با مدیریت این جمعیت ساماندهی شد.

دبیر ستاد مرکزی اربعین درباره مرز‌ها گفت: در روز‌هایی که ازدحام جمعیت زیاد بود، مجبور شدیم ساعاتی مرز را ببندیم تا جمعیت مدیریت شود که البته گاهی برخی رسانه‌ها اعلام‌می‌کردند مرز بسته شده و مردم نیز نگران می‌شدند؛ در حالی که مشکلی در مرز‌ها نبود و فقط ازدحام جمعیت موجب بسته شدن مرز در ساعاتی شد.

ذوالفقاری دلیل اصلی بسته شدن مرز را ازدحام جمعیت عنوان کرد و افزود: در مرز مهران تا کوت و نجف ترافیک سنگین داشتیم. به همین دلیل اگر مرز باز بود و جمعیت مجدد وارد خاک عراق می‌شدند، شاهد ترافیک بیشتر و حتی سردرگمی زائران می‌شدیم، بر همین اساس مرز را در ساعاتی می‌بستیم تا جمعیت پراکنده شود.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از برنامه‌ریزی برای اربعین سال آینده خبر داد و گفت: ما از حالا برای سال آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم که در این باره باید به گرمای هوا برای اربعین سال ۹۹ توجه داشت و راهکار‌های لازم را به منظور تامین امنیت و سلامت زائران اتخاذ کرد.

دستگیری ۷ تماشاگر بازی تراکتور – استقلال
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور از دستگیری ۷ تماشاگر بازی تراکتور استقلال خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین ذوالفقاری در حاشیه جلسه ستاد اربعین در جمع خبرنگاران درباره‌ی رسیدگی به شعار‌های غیر فوتبالی برخی تماشاگران بازی استقلال – تراکتور اظهار کرد: ۷ نفر تاکنون بازداشت شده‌اند که آن‌ها حرکت خارج از عرف فوتبال انجام دادند که البته تعدادشان هم خیلی کم بود.

وی ادامه داد:دستگاه اطلاعاتی انتظامی و قضایی هم پیگیر ۳-۴ نفری هستند که آنجا مطلبی نوشته بودند.

منبع: فردا

کلیدواژه: دبیر ستاد مرکزی اربعین مرز مهران ذوالفقاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۵۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدار و جزئیات پرداخت ارز به زائران حج تمتع امسال اعلام شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،بانک مرکزی اعلام کرد: با توجه به شروع سفر‌های زائران ‎حج سال ۱۴۰۳ و ضرورت تامین ‎ارز مورد نیاز زائران گرامی، تأمین و پرداخت ارز (به‌صورت اسکناس) به مبلغ ۵۰۰ (پانصد) یورو یا معادل آن در سال جاری با نرخ فروش اسکناس ‎مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به زائران حج تمتع معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد.


پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید.


فهرست شعب منتخب بانک‌های عامل و مدارک لازم در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • خلاصه بازی تراکتور 0 - استقلال 0
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور مشخص شد
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • مقدار و جزئیات پرداخت ارز به زائران حج تمتع امسال اعلام شد