Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:11:38 GMT

مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در لرستان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۶۲۶۰

مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در لرستان اعلام شد

به گزارش روز یکشنبه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ساعت ۹ صبح از میدان شهدا خرم آباد اغاز می شود و در مسیرهای پل شهدا، سه راه اسدآبادی، خیابان انقلاب تا مصلای الغدیر ادامه دارد.

همچنین این راهپیمایی در بروجرد نیز ساعت ۹ از محل میدان شهدا به سمت خیابان و میدان تختی آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


راهپیمایی ۱۳ آبان ساعت ۱۰ از خیابان ۱۷ شهریور کوهدشت آغاز می شود و تا خیابان جهاد جنوبی، میدان شهدا، مسجدصاحب الزمان ادامه دارد و راهپیمایان دورودی نیز  ساعت  ۹ و ۳۰ دقیقه از میدان فرمانداری به سمت مصلی نمازجمعه حرکت می کنند.

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در نورآباد ساعت ۱۰ و از  میدان بعثت تا میدان امام خمینی، در الیگودرز ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از میدان امام (ره) تا میدان امام حسین و در ازنا ساعت ۱۰ از میدان شهیدصادقی تا میدان راه آهن برگزار می شود.

راهپیمایان الشتری نیز ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از میدان امام به سمت مصلی نماز جمعه حرکت می کنند و در پلدختر نیز این رویداد بزرگ ساعت ۹ از میدان شهید بهشتی به سمت  خیابان معلم جنوبی، پل شهدای دولت و پارک ولایت برگزار خواهد شد.

۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش آموز است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی 13آبان راهپیمایی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند و با کار جهادی برای رفع مشکلات مردم و جامعه ایثارگران باید گام برداشت.

ابوطالب شفقت، امروز در دیدار صمیمی با گروه‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توانبخشی ایثار اظهار کرد: ایثارگران و جانبازان شاهدان قابل رویت هستند.

استاندار لرستان افزود: برای دیدن شهدای والامقام باید بصیرت داشته باشیم و باید از شهدا درس بگیریم.

وی از ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: با مهربانی مردم به ویژه جامعه ایثارگر مشقت کاری برای ما آسان می‌شود.

شفقت خاطرنشان‌کرد: در دوران بعد از انقلاب ضمن اینکه دشمنان هجمه‌های مختلفی برای ما داشتند و دارند و خواهند داشت، با وجود همه این مشکلات توانسته ایم رو به جلو حرکت کنیم. 

وی بیان‌ کرد: تمام توان و تلاش را بکار خواهیم گرفت که مشکلات را برطرف کنیم و مسئولین باید جهادی کار کنند تا کم‌کاری‌ها جبران شود. 

استاندار لرستان با اشاره به نقش ایثارگران در جامعه اظهارکرد: به پشتیبانی جامعه ایثارگر افتخار می‌کنم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) هیأت کجا برویم؟
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان‌دار است
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان دار است
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام