Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:15:18 GMT

پلیس فتا درگناوه راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۶۴۸۸

پلیس فتا درگناوه راه‌اندازی شد

فرمانده انتظامی گناوه در این آیین گفت: پلیس فتا شهرستان با هدف ارتقای آگاهی کاربران فضای مجازی، مبارزه با جرایم سایبری و صیانت از حریم خصوصی شهروندان افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرده‌است.

سرهنگ حسین احمدی افزود: با راه‌اندازی پلیس فتا در این شهرستان، مردم برای پیگیری شکایات خود نیازی به مراجعه به مرکز استان بوشهر ندارند و به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در حوزه سایبری به شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: نداشتن آگاهی و اطلاعات لازم باعث شده تا کاربران از فضای مجازی بدون درنظر گرفتن موارد ایمنی استفاده کنند و با مشکلاتی رو برو شوند.

وی افزود: کاربران می‌توانند مشکلات و شکایات خود را از طریق مراجع قضایی مطرح  تا پلیس فتا به آنها رسیدگی کند.

فرماندار گناوه گفت: باتوجه به تغییر زمینه وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی ضرورت دارد  پلیس به علم و فناوری روز مجهز باشد.

غلامرضا مهرجو افزود: با همکاری و تعامل دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و همیاری مردم امنیت مطلوبی در سطح شهرستان برقرار است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرگناوه انتظامی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۶۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،توحید مظفری دادستان شهرستان فیروزکوه با اعلام این خبر گفت:
اقدام ضربتی و غافلگیرانه دایره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه در کشف مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر و دستگیری عاملین توزیع آن در شهرستان فیروزکوه با دستور ویژه از سوی دادستانی انجام شد.
وی خاطر نشان کرد:این عملیات ویژه روزگذشته ۱۰ اردیبهشت ماه به صورت ضربتی و غافلگیرانه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان انجام که طی آن مقداری مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین از منازل سوداگران کشف و ۲ نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.
مظفری یادآور شد:دادستانی در راستای تامین حقوق روانی و اجتماعی شهروندان با هیچ کسی مصالحه و متعارفی ندارد، با خاطیان و کسانی که سبب ناهنجاری اجتماعی در شهرستان می شوند به شدت برخورد خواهیم نمود.

دیگر خبرها

  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی