Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کمیته ملی المپیک؛ نشست تخصصی رشته‌های اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ با حضور نصرالله سجادی سرپرست کاروان، کیکاوس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک، علیرضا رحیمی عضو هیئت اجرایی، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و مریم موسوی از کمیته بین الملل به همراه مسئولان و کادرفنی فدراسیون‌های تکواندو و کاراته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیمان فخری درباره مباحث مطرح شده در نشست تخصصی رشته‌های اعزامی به المپیک توکیو گفت: نشست نخست با حضور طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، امینی نایب رئیس بانوان، شهرام هروی و  خوشقدم سرمربیان آقایان و بانوان برگزار شد که ابتدا گزارشی از عملکرد کاراته کا‌ها در دو بخش بانوان و آقایان ارائه کردند.

او افزود: خوشبختانه کاراته روند روبه رشدی در مسابقات اخیر از خود نشان داده تا جاییکه پیش از این برای کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ تقریبا فقط در بخش آقایان در دو وزن مطمئن بودیم، اما با پیشرفت و ارتقاء کاراته کا‌های بانوان می‌توانیم در این بخش نیز به کسب سهمیه از طریق رنکینگ امیدوار باشیم.

فخری ادامه داد: نشست بعدی با مسئولان فدراسیون تکواندو بود که پولادگر رئیس فدراسیون به همراه فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی آقایان حضور داشتند.

رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی گفت: تاکنون یک سهمیه در تکواندو قطعی شده است، اما از آنجایی که تکواندوکاران مسابقات مهم گرنداسلم مسکو را پیش رو دارند، ارزیابی نهایی پس از این رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

فخری در ادامه افزود: در نشست تخصصی با مسئولان فدراسیون‌های کاراته و تکواندو پس از ارائه گزارش کادرفنی، کمیته ملی المپیک قول حمایت مادی و معنوی به مسئولان هردو رشته داد.

گفتنی است، درپایان نشست نیز کارشناسان مرکز نظارت گزارشی از بازدید اردوی تیم‌های ملی برای مسئولان فدراسیون‌های مربوطه ارائه و نقاط قوت و ضعف را مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: سجادی:تکرار نتیجه المپیک لندن در ریو کاری دشوار است

انتهای پیام/

برگزاری نشست‌های تخصصی رشته‌های اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت

 اکبری رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: دانشکده دندانپزشکی از سال ۱۳۹۰ در بیرجند راه‌اندازی شد و اکنون ۳۶۰ دانشجو در حال تحصیل دارد.

وی افزود: از این تعداد ۲۵ دانشجو انتقال از خارج بوده، ۱۵ دانشجوی اتباع خارجی و مابقی دانشجویان سراسری هستند که از این تعداد هم ۳۰ درصد تعهدی خراسان جنوبی محسوب می‌شوند.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه هفت دوره فارغ‌التحصیلی در این دانشکده برگزار شده است عنوان کرد: ۱۵۰ دانشجو تاکنون از دانشکده داندانپزشکی بیرجند فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی گفت: در زمینه تجهیزات دانشکده دندانپزشکی مشکل خاصی نداریم، اما بخشی از ساختمان استیجاری است که امیدواریم با تکمیل پروژه در حال ساخت تا خرداد امسال این مشکل هم رفع شود.

اکبری، گرانی مواد مصرفی و فرسودگی تجهیزات را از دیگر مشکلات دانشکده برشمرد و عنوان کرد: اکنون پذیرش دانشجو در دانشکده دندانپزشکی بیرجند با ظرفیت کامل انجام می‌شود لذا به میزان کافی دندانپزشک داریم، اما نیاز است به خوبی توزیع انجام شود.

وی با بیان اینکه دانشکده اکنون ۱۲۰ یونیت دندانپزشکی دارد گفت: انجام درمان در بخش دانشجویی بر اساس کوریکولوم درسی بوده که زیر نظر اساتید از سوی دانشجویان است و هزینه‌های آن طبق مصوبات هیات امنا و هیات رئیسه بوده لذا فقط هزینه جزئی بابت مواد مصرفی اخذ می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟