Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجی رضا شاکرمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس نظرات کارشناسان در خصوص وضعیت آسفالت جاده چالوس، به نظر می‌رسد آسفالت این محور از لحاظ کیفی مناسب نیست.

دادستان کرج با اشاره به افزایش آمار تصادفات در این محور گفت: تعداد تصادفات در محور کرج - چالوس در سال ۹۶ در مقایسه با سال ۹۵ بیش از ۲۰۰ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکرمی توضیح داد: این تصادفات در سال ۹۷ نیز با افزایش ۱۵۰درصدی نسبت به سال ۹۶ مواجه بوده است.

این مسئول با بیان اینکه آمار تردد در این محور در طول سه سال قبل با افزایش ناچیزی مواجه بوده است؛ اضافه کرد: طی این سال‌ها تردد‌ها بین هشت تا ۱۱ درصد افزایش داشته، ولی آمار تصادفات افزایش زیادی داشته است.

دادستان کرج با بیان اینکه افزایش آمار تصادفات در این محور صرفاً به دلیل نوع آسفالت این مسیر نیست، افزود: کوهستانی بودن این محور، وجود پیچ‌های خطرناک و خطا‌های انسانی از دیگر دلایل افزایش آمار تصادفات در این محور هستند.

این مسئول اظهار کرد: با توجه به وقوع تصادفات پی در پی در این محور، به نوع و کیفیت آسفالت مشکوک شده و با استعلام از رانندگان قدیمی این مسیر، کارشناسانی برای بررسی وضعیت آسفالت اعزام شدند.

وی گفت: کارشناسان به اتفاق نظر به این نتیجه رسیده اند که کیفیت آسفالت این محور مرغوب نیست و پیمانکار را در این خصوص احضار کرده‌ایم و البته پیمانکار هم دفاعیاتی دارد و بر این اساس لازم است موضوع با جزییات بیشتر بررسی شود.

وی گفت: اگر محرز شود که عامل اصلی تصادفات در جاده چالوس آسفالت نامرغوب است؛ مدیرانی که اهمال و قصوری انجام داده باشند باید پاسخ دهند.

وی در ادامه در خصوص پرونده تخلف پتروشیمی در البرز گفت: این پرونده در شعبه ۲۲ بازپرسی مفتوح است و تحقیقاتش شروع شده و در حال بررسی است.

شاکرمی در خصوص تشکیل پرونده قضایی برای یکی از اعضای شورای شهر کرج افزود: این موضوع صحت دارد و در حال کار تحقیقاتی در خصوص این پرونده هستیم و فعلاً کیفرخواستی برای وی صادر نشده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دادستان تصادف جاده چالوس تردد دادستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظاهر عجیب و غریب پهپاد نظامی ساخت هند! (عکس)

منبع: بیسیمچی مدیا

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • ظاهر عجیب و غریب پهپاد نظامی ساخت هند! (عکس)
  • رکوردشکنی عجیب و غریب سریال گناه فرشته!
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی