Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر پاشایی روز یکشنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز، اظهار داشت: طرح‌های مختلفی در دستگاه تعلیم و تربیت و بین سایر دستگاه‌ها انجام می‌شود و بستر لازم برای اجرای طرح حقوق شهروندی در مدارس فراهم و براساس آن کتاب مربوط به حقوق شهروندی تدوین شده و مدرسان آن نیز آموزش‌های لازم را کسب کرده‌اند.

وی با بیان این‌که اجرای طرح آموزش حقوق شهروندی در مدارس، ابتکار شورا و شهرداری تبریز بود، افزود: در حال حاضر شهرداران سراسر کشور از ما پیگیر اقدامات انجام شده برای اجرای حقوق شهروندی در مدارس تبریز هستند تا از طریق الگوبرداری از تبریز در شهرهای خود نیز این طرح را اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاشایی با بیان این‌که آموزش و پرورش آذربایجان شرقی آمادگی کامل برای همکاری در حوزه مختلف و در راستای پیشرفت و ترقی کشور را با سایر دستگاه‌ها دارد، گفت: با تمامی محدویت‌ها به تنهایی قادر به حل مشکلات نیستیم، باید تمام دستگاه‌ها برای رسیدن به قله‌های پیروزی کمک و یاور ما باشند.

وی یکی از اقدامات برجسته شورای شهر و شهرداری کلان شهر تبریز را فراهم کردن فضای عمومی برای ورزش دانش آموزان و شهروندان در سطح شهر عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها با همکاری سایر دستگاه‌ها را سد دفاعی برای جلوگیری از ورود دانش آموزان به آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت:  مدرسه، کلاس درس و آموزش و پرورش سد دفاعی برای دانش آموزان در برابر مشکلات و آسیب‌های اجتماعی محسوب می شوند.

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با ظرفیت بیش از ۷۸۰ هزار نفر نوآموز و دانش آموز و با هشت هزار مدرسه، و سه هزار کلاس درس آماده‌ی اجرای پروژه‌های هماهنگ با شهرداری و شورای شهر تبریز است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی شهرداری تبریز آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب

نظری عضو شورای اسلامی بخش سندرک گفت: علت تصمیم مردم این بخش ناامنی است که قاچاق سوخت برای تردد دانش آموزان ایجاد کرده است.

نظری افزود: روزانه حدود ۳ هزار خودروی قاچاق سوخت از این منطقه تردد می‌کند که باعث ناامنی جاده‌ها شده است.

وی گفت: باتوجه به اینکه سرویس دانش آموزان در این مناطق خودرو‌های وانت بار است و هر خودرو ۱۵ تا ۲۰ دانش آموز را جابجا می‌کند، خطر جانی شدید برای این دانش آموزان ایجاد شده است.

نظری گفت: اسکورت‌های خودرو‌های حامل سوخت بصورت مسلحانه مردم را تهدید می‌کنند تا راه را برای جابجایی سوخت قاچاق باز کنند.

این عضو شورای بخش سندرک افزود: در بیشتر موارد خودرو‌های حامل سوخت قاچاق هر دو مسیر جاده را در تصرف خود دارند و با سرعت زیاد در حال حرکت هستند.

 نظری گفت: دهستان بندر ۱۳ روستا با بیش از هزار و ۵۰۰ دانش آموز دارد که همه این روستا‌ها تصمیم به تعطیلی مدارس خود گرفته اند.

وی همچنین از مسئولان امنیتی و انتظامی استان خواست این مشکل را بصورت اساسی رفع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب