Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیین تجلیل از واحدهای نمونه استاندارد استان قزوین روز یکشنبه با حضور نیره پیروز بخت رئیس سازمان ملی استاندارد،  جمالی پور استاندار، مدیران دستگاههای اجرایی، مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی روز یکشنبه در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

هدایت الله جمالی پور در این مراسم گفت: همکاری متقابل با دنیا و اتکا به تولید داخلی باید مورد توجه مدیران باشد تا بتوانیم از چالش ها عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: باور داریم که با استفاده از ظرفیت داخلی کشور و علم و فناوری روز می توانیم به توسعه برسیم و امروز با جرات می توان اذعان کرد ‌جمهوری اسلامی می تواند با منافع «برد در برابر برد» به توسعه دست یابد.

استاندار قزوین تصریح کرد: با بهره گیری از دانش و علوم جهانی و نگاه سودآوری دو جانبه قادریم با تعامل به موفقیت برسیم زیرا کشور ثروتمندی هستیم و امکانات ما غنی است که اگر قدر خود را بدانیم و از این منابع بخوبی استفاده کنیم می توانیم به نتیجه برسیم.

وی اظهارداشت: هیچ کسی در ایران دنبال بستن دروازه های کشور به روی دیگران نیست و رویکرد دولت نیز سیاست برد برد و تعامل با جهان است.

جمالی پور یادآورشد: در سال های گدشته تلاش شد ظرفیت های جدیدی در کشور ایجاد شود اما استکبار زیاده خواهی کرد و مانع شد اما با ایستادگی مردم و تلاش همه ئجانبه و استفاده از همه ظرفیت ها امیدواریم بر مشکلات غلبه کنیم.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم در دنیا نقش خود را ایفا کنیم باید تعامل با کشورها را تقویت کنیم و ضمن حفظ ارزشها و باورهای خود به توسعه مناسبات بیندیشیم.

استاندار قزوین در ادامه گفت: استاندارد برای حضور در بازار فشرده کنونی ضروری است هر چند بعد از ۱۲۳ سال از اولین گام صنعتی کشور و شکل گیری استاندارد و ورود به توسعه صنعتی گام های ارزشمندی بر داشته شده اما هنوز در برخی عرصه ها به استانداردهای لازم دست نیافته ایم و این که برخی کشورها که سابقه صنعتی شدنشان با ایران مساوی است اما امروز خیلی جلوتر رفته اند برای ما جای سوال دارد.

وی بیان کرد: در تولید محصولات استاندارد و صادرات کالاهای برند و شاخص می توانیم جایگاه شایسته تری را برای خود رقم بزنیم و همانگونه که با وحدت توانستیم در جنگ پیروز شویم امروز در جنگ اقتصادی و نرم نیز قادریم با اتکا به ظرفیت های ارزشمند خود در داخل به موفقیت برسیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: البته سخت گیری در برخی مواقع لازم است زیرا  اگر این حداقل استاندارد هم رعایت نشود مردم متضرر خواهند شد و آسیب می بینند اما وظیفه داریم با تولید کننده مهربان باشیم و برای گره گشایی از مشکلات تولید عزم جدی داشته باشیم.  

جمالی پور افزود: تولیدکنندگان در شرایط کنونی مجاهدان عرصه اقتصادی محسوب می شوند البته ما نیز می دانیم تولید امروز در شرایط سخت تحریم ها کاری بزرگ است.
 
استاندار قزوین تصریح کرد: در شرایط کنونی ما مدیران هیچ وظیفه ای جز حمایت از تولید، همراهی با کارآفرینان نداریم و باید از توقف تولید جلوگیری کنیم.

وی بیان کرد: امروز جهان با مالیات اداره می شود هرچند سیاست های مالیاتی در کشور ما غلط است و باید اصلاح شود و در این میان بازنگری و تغییر در سیاست های بانکی به نفع تولید از دیگر نیازهاست.

استاندار قزوین اظهارداشت: دادن تسهیلات با بهره 23 درصدی در تولید معنا ندارد و این رویکرد باعث شده در استان قزوین تعداد ۲۸ واحد صنعتی تنها به دلیل بدهی بانکی مصادره شوند و کار و تولید متوقف شود که نگران کننده است.

جمالی پور گفت: توسعه پایدار در کشور و ایجاد رفاه برای مردم هدف اصلی مدیران در شرایط کنونی است.

کد خبر 4762327

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین استاندارد قزوین بوشهر ایلام بارش باران گرگان خطبه های نماز جمعه پدافند غیرعامل مشهد یوم الله 13 آبان شهرکرد قزوین بیرجند سانحه تصادف شهادت امام رضا ع استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۷۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، متن پیام ابوطالب شفقت استاندار لرستان به مناسبت روز کارگر به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد. (مقام معظم رهبری)

روز جهانی کار و کارگر فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به قشر سازنده و خدومی است که مقام معظم رهبری آنها را ستون اصلی تولید و خدمات‌رسانی در کشور دانستند.

کارگران به عنوان رزمندگان خط مقدم اقتصادی و بازوی جهش تولید و نیروی مولد، پیشرفت‌های اقتصادی و جهش تولید در کشور هستند که با وجود تمام تنگنا‌ها و در شرایط حساس کنونی و توطئه‌های دشمنان از هیچ کوششی برای شکوفایی اقتصاد ملی و پیشرفت ایران دریغ نکرده و نمی‌کنند.

این جانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر، تلاش‌های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت‌کش استان را ارج نهاده و امیدوارم در سالی که با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، با بلندهمتی، همدلی و روحیه جهادی کارگران و کارفرمایان گرامی، شاهد دستاورد‌های ارزشمندی که حاکی از بالندگی غرورآفرین در کشور و به ویژه استان لرستان است، باشیم.

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • معلمی رسالت و تکلیفی آمیخته با عشق است
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است