Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خوش اقبال ظهر یکشنبه در آستانه فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران کردستان ضمن اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره این روز، اظهار داشت: حضور گسترده مردم و مسئولان در راهپیمایی ۱۳ آبان موجب یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب می شود و در این راستا همه باید حضوری گسترده و انقلابی در این راهپیمایی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه همیشگی با جورثومه فساد، آمریکای جنایتکار و کشورهای استکباری و حامیان و مبلغان آنها در جهان و منطقه خاورمیانه است که به گواهی تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ جنایت و ستیزه‌گری در مسیر تعالی انقلاب اسلامی دریغ نکرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: ۱۳ آبان یکی از نمادهای برجسته حمایت مردم از حاکمیت اسلامی و نشانه روحیه استکبارستیزی این مردم است و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب حضور گسترده و همیشگی مردم قهرمان ایران، نشان می‌دهد که چالش ۴۰ ساله‌ای که استکبار جهانی با انقلاب اسلامی داشته، پایان ناپذیر است.

خوش اقبال یادآور شد: ۱۳ آبان یکی از نمادهای برجسته حمایت مردم از حاکمیت اسلامی و نشانه روحیه استکبارستیزی ملت انقلابی ایران است.

وی بیان کرد: حضور با بصیرت و آگاهانه آحاد مردم و مسئولان در راهپیمایی ۱۳ آبان می تواند تلاش دشمن در ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین و تلاش شکست خورده آمریکا مبنی بر براندازی نظام جمهوری اسلامی را پوچ و بی اساس و فاقد ارزش کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: ایران اسلامی در سال های اخیر در اوج اقتدار منطقه ای و جهانی قرار دارد ومسلما این مهم بدون اتحاد و همدلی و حمایت مردم از انقلاب اسلامی وجود نداشت.

خوش اقبال اظهار داشت: حضور با بصیرت و آگاهانه آحاد مردم و مسئولان در راهپیمایی ۱۳ آبان می تواند تلاش دشمن در ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین و تلاش شکست خورده آمریکا مبنی بر براندازی نظام جمهوری اسلامی را پوچ و بی اساس و فاقد ارزش کند.

وی افزود: در این جریان، ملت ایران همیشه موفق و سربلند از دلِ سختی ها و مشکلات تحمیل شده بیرون آمده و در این چالش، ملت ایران و نظام اسلامی، تحت زعامت رهبر معظم انقلاب پیروز واقعی و برنده نهایی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: استکباری که امروز اگر چه به واسطه اقتدار جهموری اسلامی در منطقه و جهان بیش از پیش در موضع ضعف قرار گرفته اما دست از شیطنت و خرابکاری بر نداشته و هراز گاهی به واسطه دخالت های ناموجه و نامتعارف در داخل و خارج ایران اسلامی، سعی در تخریب وجهه ایران و ایرانی در منطقه دارد که هر بار به شکل مفتضحانه تری شکست میخورد.

خوش اقبال یادآور شد: حوادث امروز در عراق و لبنان و یمن و شیطنت های استکباری آمریکا و متحدانش در منطقه نشانه بی‌شرمی و روحیه شیطانی استکبار است که انشالله با ایستادگی، هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولان و با همت ایران اسلامی و کشورهای منظقه این بار نیز با موفقیت ختم به خیر می‌شود.

وی بیان کرد: در ۱۳ آبان معمار بزرگ انقلاب را به خاطر فریاد آزادی‌خواهی و مبارزه با استعمار و استکبار جهانی و استبداد شاهنشاهی تبعید کردند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: ۱۳ آبان روزی است که با نثار خون شهدای دانش‌آموز و دانشجو ماندگار شد و دانشجویان پیرو خط امام با الهام از اندیشه‌های استکبارستیز و ضد استعماری امام، لانه فساد جاسوسی شیطان بزرگ، ‌ آمریکای جنایتکار را به تسخیر درآوردند.

کد خبر 4762354

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان یوم الله 13 آبان بوشهر ایلام بارش باران گرگان خطبه های نماز جمعه یوم الله 13 آبان پدافند غیرعامل مشهد شهرکرد قزوین بیرجند سانحه تصادف شهادت امام رضا ع تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،  سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی نوشت:

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

 
 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیات‌بخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

وی تاکید کرد: اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

دیگر خبرها

  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • اقلیم کردستان: روابط تاریخی ما را به ایران پیوند داده است
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند