Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@19:41:59 GMT

عملکرد برخی روابط عمومی‌ها نیازمند اصلاح است

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۸۲۹۵

عملکرد برخی روابط عمومی‌ها نیازمند اصلاح است

عباس میرزایی نیا روز یکشنبه در شصت و نهمین گردهمایی انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان اظهارداشت: فعالیت‌ بسیاری در استان اصفهان انجام شده است، اما برخی از آن‌ها بخاطر نبود فعالیت مناسب روابط عمومی دستگاه مربوطه بخوبی منعکس نشده و مردم از آن بی خبرند.

وی با بیان اینکه کشورمان در جنگ اقتصادی و در تنگنا قرار دارد ادامه داد: شرایط کنونی بگونه‌ای است که باید فعالیت‌ها را بدرستی و با شفافیت بازگو کرد تا ثمره و فایده آن برای همگان مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست روابط عمومی استانداری اصفهان اضافه کرد: ضعف و کم کاری در روابط عمومی برخی نهادها تا حدی قابل مشاهده  بوده که تغییر مدیر مربوطه چندین بار درخواست شده است.

میرزایی نیا به اهمیت همکاری با خبرنگاران  تاکید کرد و گفت: روابط عمومی‌ها در کار و اقدامات خود بازنگری کنند و روند اطلاع رسانی و ارتباط دوسویه با جامعه خبری را در دستور کار قرار دهند.

رییس انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان نیز در این برنامه بر لزوم افزایش آموزش‌های تخصصی برای پیشبرد هرچه بیبشتر اهداف تاکید کرد.

حمیدرضا غزنوی ادامه داد: برگزاری مراسمی همچون گردهمایی‌ها به افزایش ارتباط مدیران روابط عمومی‌ها و هم افزایی آنان برای پیشرفت سازمان‌ها کمک می‌کند.

وی با اشاره به شعار شصت و نهمین گردهمایی انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان افزود: نشاط خبری برای رونق تولید، بیش از گذشته تاکید می‌کند که ظرفیت روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها برای پیشرفت در تولید و ارتقای اقتصادی بسیار بالاست.

شصت و نهمین گردهمایی انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان با حضور ۲۰۰ تن از مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های مختلف این منطقه در مرکز شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان اصفهان برگزار شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روابط عمومی و اطلاع رسانی اصفهان استانداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان ایلام گفت: طی شبانه‌روز گذشته، گاز مونوکسید کربن باعث مسمومیت هفت نفر در این استان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محسن ویسی امروز _شنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم به علت بارش باران‌های متوالی و خنک شدن هوا، مجدد به استفاده از وسایل گرمایشی رو آورده‌اند به همین دلیل این موضوع باعث افزایش ناگهانی آمار مسمومیت با گاز CO شده است.

وی افزود: طی شبانه‌روز گذشته هفت نفر به این علت با اورژانس تماس گرفته یا به مراکز درمانی مراجعه داشتند.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان ایلام اضافه کرد: از گاز CO به عنوان قاتل خاموش یاد می‌شود و آمار کشندگی آن بسیار بالا است.

ویسی گفت: این گاز بدون رنگ و بو است و تشخیص آن تنها با دستگاه‌های هشدار دهنده ممکن است؛ بنابراین باید در این مورد مراقبت بیشتری داشته باشند.

کد خبر 750829

دیگر خبرها

  • ۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 
  • دبیرکل جدید اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌‌آموزان منصوب شد
  • دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان منصوب شد
  • جانعلی پور دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شد
  • امسال انجمن جراحان پلاستیک در کنگره جراحان حاضر نمی شود
  • جراحان پلاستیک از کنگره جامعه جراحان ایران انصراف داد
  • «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد