Web Analytics Made Easy - Statcounter

طالبی گفت: ۳۳ نفر از دانشجویان لبنانی تحصیل خود را از نیمسال دوم سال جاری در دانشگاه فنی و حرفه ای آغاز می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، در اجرای یادداشت تفاهم نامه همکاری منعقده بین دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسه فنی و حرفه ای الآفاق لبنان تعداد ۳۳ نفر از متقاضیان لبنانیدانشجوی دختر و ۲۷ دانشجوی پسر) برای تحصیل در رشته های فناوری اطلاعات، نرم افزار کامپیوتر، مهندسی مکانیک، مهندسی الکترونیک، حسابداری، صنایع شیمیایی، گرافیک، طراحی مد و لباس، عکاسی، و تبلیغات و بازاریابی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پذیرفته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرج اله طالبی افزود: این دانشجویان با ویزای تحصیلی وارد کشور شدند و پس از گذراندن دوره آموزش زبان فارسی از نیمسال دوم سال جاری در دانشکده ها و آموزشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای در استان های خراسان رضوی، مازندران، و تهران مشغول به تحصیل خواهند شد.

مدیر کل امور علمی و بین المللی دانشگاه فنی و حرفه ای ادامه داد: این دانشجویان اولین گروه دانشجویان غیر ایرانی هستند که طبق تفاهم نامه منعقده فیمابین طبق برنامه ریزی صورت گرفته، هرساله دانشگاه فنی و حرفه ای میزبان ۵۰ تا ۱۰۰ نفر دانشجوی لبنانی خواهد بود.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: 13 آبان راهپیمایی 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی نماز جمعه پدافند غیرعامل کانون های مساجد زائران پیاده حضرت رضا ع کاروان زائران پیاده دانشجویان لبنانی دانشگاه فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در این دانشگاه خبر داد.

شهنام عسکرپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است و این موضوع در نامه‌ دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

وی افزود: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی
  • دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان
  • فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی
  • حدود ۱۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در کالیفرنیا بازداشت شدند
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد