Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:36:50 GMT

بدشانسی نیازمند؛ آمار پیام 940 دقیقه، نه 1194 دقیقه!

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۰۰۲۸

بدشانسی نیازمند؛ آمار پیام 940 دقیقه، نه 1194 دقیقه!

هر دو گلی که پیام نیازمند در بازی های اخیر سپاهان در لیگ هجدهم و نوزدهم دریافت کرده، روی دو ضربه پنالتی بوده که بسیاری از کارشناسان به اشتباه داوران این دو مسابقه اذعان داشته اند.

به گزارش "ورزش سه"، پیام نیازمند در دیدار برابر سایپا موفق شد آمار 872 دقیقه گل نخوردن حسین حسینی که در لیگ هفدهم ثبت شده بود، را جابجا کند و سرانجام در دیدار برابر پارس جنوبی جم در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی گل خورد، تا آمار 940 دقیقه برای او ثبت شود؛ آماری که مدت ها او را به عنوان رکورددار دروازه بانی فوتبال ایران مطرح خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در مورد نیازمند و رکوردش اما چند نکته عجیب وجود دارد و آن اینکه این دروازه بان آخرین مرتبه در دقیقه 22 دیدار برابر سایپا با ضربه رضا اسدی دروزاه اش در لیگ هجدهم و در هفته بیست و ششم باز شد و از آن بازی تاکنون در جریان بازی گلی دریافت نکرده است.

 

در واقع سه گل آخری که گلر سپاهان دریافت کرده، با ضربه های پنالتی آرمان رمضانی ( هفته 26 لیگ هجدهم، دقیقه 66)، امین قاسمی نژاد ( هفته 29 لیگ هجدهم، دقیقه 5) و محمد نوری (هفته نهم لیگ نوزدهم، دقیقه 45) رقم خورده است.

 

نکته دیگر اینکه دو گل آخری که پیام نیازمند دریافت کرده، به اذعان کارشناسان اشتباه داوری بوده است. در دیدار برابر پارس جنوبی جم، سیدمهدی سیدعلی بدون اینکه برخوردی جدی میان بازیکن سپاهان و مهاجم حریف پیش بیاید، نقطه پنالتی را نشان داد و در دیدار هفته بیست و نهم لیگ هجدهم نیز در شرایطی دروازه نیازمند روی ضربه پنالتی قاسمی نژاد باز شد که علیرضا فغانی داور آن مسابقه، در آخرین مصاحبه اش پیش از ترک ایران، اعتراف کرد که به اشتباه خطای پوزقاز و نقطه پنالتی را نشان داده است.


با این وصف و اگر دو اشتباه داوری علیه سپاهان در دیدار برابر شهرخودرو و پارس جنوبی رخ نمی داد، حالا آمار 940 دقیقه برای نیازمند ثبت نشده بود و او می توانست در دیدار برابر تراکتور امیدوار به بهبود رکورد 1170 دقیقه ای خود باشد.

پیام نیازمند فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیام نیازمند فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید در یک قدمی قهرمانی لالیگا؛ کادیز سد محکمی نبود

 هفته سی‌وچهارم لالیگا، با برگزاری دیدار رئال مادرید و کادیز از ساعت ۱۷:۴۵ امروز (شنبه) پیگیری شد.

در این دیدار رئال مادرید موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر کادیز را شکست دهد. براهیم دیاز در دقیقه ۵۱ و جود بلینگام در دقیقه ۶۸ و خوسلو در دقیقه ۴+۹۰ گل‌های رئال را در این مسابقه به ثمر رساندند.

رئال مادرید با این برد ۸۷ امتیازی شد و در آستانه قهرمانی لالیگا قرار گرفت. کادیز هم با ۲۶ امتیاز در رده هجدهم باقی ماند.

در ادامه هفته سی‌وچهارم لالیگا، امشب از ساعت ۲۰، خیرونا با بارسلونا روبرو می‌شود و از ساعت ۲۲، مایورکا مقابل اتلتیکو مادرید قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • پرسپولیس و دلهره بزرگ در شهر خسته
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • خلاصه بازی رئال مادرید و کادیز + فیلم
  • رئال مادرید در یک قدمی قهرمانی لالیگا؛ کادیز سد محکمی نبود
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی