Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغرکاظمی روز یکشنبه در بازدید از مراحل ساخت این محور گفت: قطعه اول این طرح به طول ۱۳ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۳۰درصد در حال اجرا است.

وی افزود: مطالعه باقی مانده مسیر در استان ایلام به علاوه احداث پل بزرگ گاومیشان به انجام رسیده که در صورت تأمین اعتبار لازم عملیات اجرایی قطعه بعدی نیزاجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام خاطر نشان کرد برای اجرای ۱۳ کیلومتر  اول این طرح نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

وی، هدف از اجرای این پروژه را تسهیل در ارتباط دو استان ایلام و لرستان با توجه به موقعیت تاریخی، فرهنگی و کشاورزی منطقه عنوان کرد.

کد خبر 4762568

منبع: مهر

کلیدواژه: راهسازی ایلام شهرستان آبدانان دره شهر بوشهر ایلام بارش باران گرگان پدافند غیرعامل یوم الله 13 آبان خطبه های نماز جمعه مشهد قزوین شهرکرد بیرجند سانحه تصادف شهادت امام رضا ع استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از اجرای آسفالت به طول ۶۰ کیلومتر در محور روستایی جوزستان به معدن خبر داد.
روح‌الله غلامی گفت: با همت این اداره کل از سراهی جوزستان تا روستای معدن ۶۰ کیلومتر محور روستایی بود که بخش عمده آن آسفالت شده و تنها هفت کیلومتر باقی‌مانده که در دستور کار است.
وی افزود: در خصوص پل روستای کُل کُله قرارداد مشاوره برای ساخت پل جدید بسته شده است.
غلامی با اشاره به نقطه پر حادثه بخش ناغان گفت برای رفع نقطه حادثه خیز پنج میلیارد تومان برآورد شد که در سال جاری با رقم قابل مشاهده‌ای حل و رفع می‌شود.
وی با بیان اینکه شهرستان کیار از جمله شهرستان‌هایی است که کیلومتر جاده خاکی ندارد، گفت: تنها روستای ده‌کُهنه این شهرستان از سمت خانمیرزا بخش ارمند معادل ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر است که اعتباری برای بهسازی این محور پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • ۴۰هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد
  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان