Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین گروه دانشجویان لبنانی برای تحصیل در دانشگاه فنی و حرفه ای وارد کشور شدند.

به گزارش ایسنا، در راستای اجرای یادداشت تفاهم نامه همکاری منعقده بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسه فنی و حرفه‌ای الآفاق لبنان تعداد 33 نفر از متقاضیان لبنانی(6 دانشجوی دختر و 27 دانشجوی پسر) برای تحصیل در رشته های فناوری اطلاعات، نرم افزار کامپیوتر، مهندسی مکانیک، مهندسی الکترونیک، حسابداری، صنایع شیمیایی، گرافیک، طراحی مد و لباس، عکاسی، و تبلیغات و بازاریابی  در مقاطع کاردانی و کارشناسی پذیرفته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اداره کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، فرج الله طالبی مدیر کل امور علمی و بین المللی دانشگاه فنی و حرفه ای در این زمینه عنوان کرد: این دانشجویان با ویزای تحصیلی وارد کشور شدند و پس از گذراندن دوره آموزش زبان فارسی از نیمسال دوم سال جاری در دانشکده ها و آموزشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای در استان های خراسان رضوی، مازندران، و تهران مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی افزود این دانشجویان اولین گروه دانشجویان غیر ایرانی هستند که طبق تفاهم نامه منعقده فیمابین طبق برنامه ریزی صورت گرفته، هرساله دانشگاه فنی و حرفه ای میزبان 50 تا 100 دانشجوی لبنانی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشجویان خارجی دانشگاه فنی وحرفه ای دانشجویان لبنانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین و علیه جانبداری‌های دولت این کشور از جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و در روزهای اخیر شمار زیادی از دانشجویان دانشگاه‌ها کلاس‌های درس را ترک کرده و یا سعی کرده‌اند برای برگزاری اعتراضاتشان علیه عملیات نظامی اسرائیل در غزه، چادرهایی برپا کنند.

در ادامه این اعتراضات گروهی از دانشجویان آمریکایی برای اعلام همبستگی با فلسطین، چفیه و پرچم فلسطین را به گردن مجسمه جرج واشنگتن (اولین رئیس جمهور آمریکا) انداختند که تصویر آن در شبکه‌های مجازی پربازدید شده است.

کد خبر 847485 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه اعتراض - تجمع - تحصن راهپیمایی ایالات متحده آمریکا واشنگتن- آمریکا

دیگر خبرها

  • آکسیوس: ۶۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا بازداشت شده‌اند
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان
  • فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی
  • حدود ۱۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در کالیفرنیا بازداشت شدند