Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-27@10:54:08 GMT

برپایی هفته ای بانشاط برای بانوان منطقه ۱۵

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۰۴۵۹

برپایی هفته ای بانشاط برای بانوان منطقه ۱۵

امتداد :ویژه برنامه های تفریحی و آموزشی همزمان با هفته ملی سلامت بانوان ایرانی در سراهای محله، مساجد و مدارس منطقه ۱۵ در حال برگزاری است .

به گزارش امتداد ، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با بیان این خبر گفت: این برنامه ها با تاکید بر تاثیر فعالیت جسمانی در سلامت روان و کاهش استرس در جوامع مختلف زنان با محوریت ترویج فعالیت بدنی برای شادابی و تندرستی زنان ایران در منطقه ۱۵ برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درتشریح این برنامه ها افزود: همایش هایی با محوریت زنان، ورزش و سلامت با تاکید بر نقش سلامت جسمانی در نشاط و سلامت روان بانوان در سرای محله مظاهری، مدرسه امام رضا(ع)، مدرسه جلالوند و شهید جعفری در افسریه برگزار خواهد شد .

به گفته وی، کارگاه های آموزشی نیز با موضوعات پیشگیری از استرس در بانوان، مهارت های اجتماعی، ارتقای نشاط اجتماعی در بانوان، آشنایی با حرکات ورزشی و فعالیت های جسمانی در پیشگیری از بیماری ها، پیشگیری از پوکی استخوان، کارگاه چگونه شاد زیستن و خود مراقبتی در سرای محله مسعودیه و اتابک برپا می شود.

وی افزود: برپایی ایستگاه های غربالگری سلامت، غربالگری سرطان سینه، تست قند و فشار خون در سرای محله مشیریه ، اتابک ، مدارس و مساجد، برگزاری کارگاه تغذیه سالم در سراهای محله ها و برپایی تور تفریحی باغ گیاه شناسی ویژه بانوان از دیگر برنامه های این هفته است.

شایان ذکر است؛ برنامه های هفته ملی سلامت بانوان از ۱۰ آبان آغاز و تا پانزدهم ادامه دارد و علاقه مند به منظور بهره مندی از این ویژه برنامه ها می توانند به نزدیکترین سرای محله سکونت خود مراجعه کنند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: با هدف فرهنگ‌سازی و تکریم سالمندان و ایجاد شرایط لازم برای تأمین سلامت و نگهداری آ‌نها در سرا‌های سالمندی، بازدید و ویزیت رایگان توسط متخصص قلب و عروق و ارائۀ میان وعدۀ سالم و مقوی توسط گروه جوانی جمعیت و سلامت خانوادۀ واحد سلامت سالمندان انجام شد.

دکتر محمد قربانی با اشاره به این‌که رسیدگی، مراقبت، حمایت و توان‌بخشی سلامت از جمله فعالیت‌ها در بستۀ خدمتی مراقبت‌های پیش‌کسوتان سنی ۶۰ سال و بالاتر به‌شمار می‌رود، افزود: از آنجا که سالمندان مقیم در مراکز شبانه‌روزی، واجد شرایط مراقبت ویژه هستند نیاز به مراقبت‌های بهداشتی درمانی تکمیلی دارند.

او گفت:همراهی بخش سلامت بر اساس مصوبۀ شورای عالی سلامت، امنیت غذایی و کارگروه تخصصی سالمندان همراه با شورای رفاه سالمندی با نظارت ادارۀ بهزیستی شهرستان برای ارتقاء سلامت آنها بسیار تأثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد