Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@19:18:19 GMT

اعلام مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در خراسان‌جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۱۵۶۲

اعلام مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در خراسان‌جنوبی

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور اطلاعیه فراخوان و دعوت عمومی؛ ضمن بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان و گرامیداشت شهدای گرانقدر یوم الله ۱۳ آبان از مردم استکبار ستیز و همیشه در صحنۀ استان دعوت کرد تا با حضور وحدت بخش، انقلابی، گسترده و حماسی خود در تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان ، ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی، بر مواضع اصولی خود و آرمان های شهدا و امام شهیدان مهر تأییدی مجدد زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن اطلاعیه بدین شرح است:

یوم‌الله سیزدهم آبان تجلی حقیقی، مولود عینی، الگوی امروزی و تمام نمای پیام تاریخی، جهان شمول و مفاهیم ارزشمند و گرانسنگ حماسه جاویدان قیام عاشورای حسینی است و آمریکای جنایتکار خائن و مخل نظم و امنیت عمومی و صلح جهانی به عنوان شیطان بزرگ ، مصداق اتم استکبار و فرزند نامشروع جریان‌های طاغوتی و سلطۀ اغواگرایانۀ شیاطین است.

برگزاری باشکوه‌ و حماسی مراسم روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی با حضور تمامی اقشار مردم حزب‌الله و با شعار سراسری استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا؛ با هدف حفظ و زنده‌نگه‌داشتن استکبارستیزی به عنوان یکی از بارزترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی خاصه در مقطع بسیار حساس و سرنوشت‌ساز کنونی از اهمیت و ضرورت خاصی برخوردار است.

شـورای همـاهنـگی تـبلیـغات اسـلامی استان، ضمن دعوت از مردم انقلابی، بصیر و استکبارستیز خراسان جنوبی، درخواست می‌کند با حضور حماسی و انقلابی خود در ویـژه مـراسـم تظاهرات روز ملـی مبـارزه با اسـتکبار جـهانی، یوم الله سـیزدهم آبان و سـردادن شـعار همیشـگی خـود یعنـی، «مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل»، فریاد رسای « هیـهـات منـا الـذلـه حسـینی » را بـار دیـگر به گـوش وجدان‌های آگاه و حقیقت طلب جهان برسانند.

ضمناً مسیر و زمان تظاهرات در شهرستان‌های محتلف استان بدین شرح است:

شهرستان بیرجند: میدان ابوذر- خیابان ارتش- خیابان پاسداران- میدان قدس ساعت 9 صبح
شهرستان نهبندان: گلزار شهدای گمنام- بلوار معلم- چهاراه معلم - میدان بسیج - مصلی امام علی(ع) ساعت ۹صبح
شهرستان سربیشه: میدان 13آبان - میدان طالقانی - میدان امام خمینی (ره)- مهدیه ساعت ۹:۳۰ صبح
شهرستان درمیان: میدان امام رضا(ع)- میدان ابوذر- خیابان راهداران- هنرستان کار و دانش تلاش ساعت ۸:۳۰ صبح
شهرستان قاین: میدان امام خمینی (ره)- میدان طالقانی-خیابان مصلی- مصلی نماز جمعه ساعت ۹صبح
شهرستان زیرکوه: سه راهی جهاد – بلوار امام رضا(ع)- میدان آیت الله فقیه ساعت ۹صبح
شهرستان فردوس: میدان 15 خرداد – خیابان شهید مدرس – خیابان ورزش - استادیوم شهید درخشان ساعت ۸:۴۵صبح
شهرستان طبس: میدان امام خمینی (ره)- خیابان شهید محمد منتظری- مصلی نماز جمعه ساعت ۱۰صبح
شهرستان بشرویه: میدان اصلی شهر – بلوار انقلاب- میدان امام خمینی(ره) ساعت ۹صبح
شهرستان سرايان: میدان قدس- خیابان امام خمینی (ره) – گلستان طالقانی -حسینیه سید الشهداء ساعت ۱۰صبح
شهرستان خوسف: میدان امام خمینی ره- بلوار شهید بهشتی- میدان شهید قهرمان- خیابان شهید مطهری –هیئت حسینی ساعت ۹:۳۰ صبح

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود

ایسنا/خراسان شمالی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌ شمالی گفت: آیین دسته‌روی و عزاداری متمرکز هیأت مذهبی استان به‌مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۱۶ شهر استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: هیأت‌های مذهبی، علما، روحانیون و مردم ولایتمدار استان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به‌صورت متمرکز به دسته‌روی و سپس عزاداری و سوگواری خواهند پرداخت.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه‌ این مراسم، ادامه داد: در تمام نقاط شهری استان از جمله مراکز ۱۰ شهرستان و به‌طور کلی ۱۶ شهر خراسان شمالی شاهد برگزاری این دسته‌روی‌ها و عزاداری‌ها خواهیم بود. همچنین در روستاهای بزرگ استان، مراسم عزاداری و دسته‌روی به‌صورت همزمان برگزار می شود.

وی گفت: آیین دسته‌روی و عزاداری متمرکز هیأت‌های مذهبی شهرستان بجنورد ساعت ۹:۳۰ صبح شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه از محل میدان شهید به سمت آستان امامزاده سید عباس (ع) انجام می‌شود.

هدایتی با بیان اینکه این دسته‌روی در همه نقاط شهری استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این آیین در شیروان ساعت ۹ صبح از مساجد به سمت مصلای نماز جمعه، در اسفراین ساعت ۱۰ صبح از مساجد شهر به سمت حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) و در آشخانه نیز ساعت ۹ صبح از ابتدای بلوار شهید بهشتی تا میدان امام خمینی (ره) مقابل مسجدجامع است.

وی با تاکید بر لزوم الگو گرفتن از سبک زندگی امام صادق (ع) افزود: نگاه خاص امام صادق (ع) به موضوع تعلیم و تربیت و پرورش شاگردانی ممتاز برای ترویج فرهنگ ناب قرآنی و اسلامی می‌تواند بهترین الگو برای فعالان فرهنگی، قرآنی و مجموعه‌های حوزه تعلیم و تربیت باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خراسان جنوبی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • مطهری امام
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود