Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@05:04:33 GMT

دیدار دانش آموزان بسیجی با آیت الله دری نجف آبادی

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۱۰۳۸

دیدار دانش آموزان بسیجی با آیت الله دری نجف آبادی

همزمان با هفته بسیج دانش آموزی دانش آموزان بسیجی با آیت الله دری نجف آبادی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» امروز دوشنبه (12 آبان) در جمع دانش آموزان بسیجی که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در دفتر ایشان برگزار شد، گفت: دانش آموزان امروز ادامه دهنده راه دانش آموزان و دانشجویان دیروز هستند که با اطاعت از ولایت لانه جاسوی را تسخیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به اینکه اخلاص، تقوا و مجاهدت و ایمان از مهمترین ویژه گی های بسیجیان است، افزود: ترویج فرهنگ بسیجی و حرکت در مسیر ارزش های انقلاب اسلامی در بین نسل جوان و نوجوان امری ضرری است.

 

این مقام مسئول به توطئه های همیشگی دشمنان در برابر ملت ایران اشاره کرد و ادامه داد: فرهنگ بسیحی، ایثار و فداکاری و شهادت طلبی جامعه را مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه می کند.

 

وی با بیان اینکه بسیج دانش آموزی امروز نهادی اثر گذار در جامعه است، اضافه کرد: دانش آموزان بسیجی باید به عنوان یک تشکل انقلابی، به تقویت ایمان و اعتقادات خود بپردازند و با حفظ حجاب و عفاف موجبات پویایی جامعه و ایران اسلامی را فراهم کنند.

 

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه دانش آموزان بسیجی باید به سلاح علم و ایمان مجهز باشند، بیان کرد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب به فکر ضربه زدن به آرمان ها و ارزش های اسلامی بوده اند و امروز نیز بعد از گذشت بیش از 40 سال از هیچ کوششی برای ضربه زدن به این انقلاب دریغ نمی کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه دانش آموزان را آینده سازان ایران اسلامی دانست و گفت: شما دانش آموزان باید با تاسی از شهدا و امام شهدا ایران اسلامی را با همان اهداف و آرمان ها پیش ببرید.

 

وی در ادامه با اشاره به گسترش روز افزون وسایل ارتباط جمعی و استفاده از فضای مجازی نیز گفت: یکی از راه هایی که دشمن برای ضربه زدن به ارزش های انقلاب در پیش گرفته استفاده از فضای مجازی و به انحراف کشاندن نسل جوان و نوجوان است که دانش اموزان بسیجی باید در این راستا آگاه باشند و دیگران را نیز اگاه کنند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان زائران پیاده حضرت رضا ع کاروان زائران پیاده شهادت امام رضا ع سالروز شهادت امام رضا ع سامانه فهما مجلس آیت الله دری بسیج دانش آموزی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند، گفت: این دانشگاه نباید در موضوع دیگری هضم شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی در جلسه هیئت مدیره دانشگاه حضرت معصومه(س) که در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: در صحنه رویارویی تمدنی انقلاب با استکبار، زن و خانواده یکی از موضوعات کلیدی است.

وی با اشاره به اینکه در این موضوع صاحب‌نظر هستیم، بیان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی در مسئله زن با نگاه جامع نقش فعال دارد و این موضوع از لبه‌های تمدنی دنیای جدید است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه این مبانی انقلاب اسلامی دارای منطق است، خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع، دانشگاهی مانند دانشگاه حضرت معصومه(س) می‌تواند یک هویت تمدنی پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان این دانشگاه نیز وظیفه حساسی دارند، تصریح کرد: سامانه اخلاقی، علمی و تربیتی این دانشگاه باید در سطح کشور الگو باشد.

آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند، افزود: این دانشگاه نباید در موضوع دیگری هضم شود.

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه باید به روز نگه داشته شود، بیان کرد: باتوجه به سندی که نوشته شده است، این دانشگاه باید به یک مرکز بین المللی تبدیل شود.

امام جمعه قم با بیان اینکه باید در مرزهای اثرگذاری حرکت شود، اظهار داشت: موضوعاتی مانند هوش مصنوعی، نانو و ژنتیک جزو موضوعات اصلی آینده هستند که باید از امروز به آن‌ها توجه داشت.

وی با اشاره به اینکه در این دانشگاه هویت زن مسلمان مدنظر است، بیان کرد: برای این موضوع باید اقدامات مطالعاتی از این جنس دیده شود.

آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه ظرفیت انقلاب اسلامی در دنیا بی‌نهایت است، تصریح کرد: فکر انقلاب اسلامی در دل ملت‌های دنیا اگر به درستی بیان شود، حامیان بسیاری دارد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود