Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از تولید بیش از ۲۱ میلیون شاخه گل بریده در استان خبر داد.

"الیاس تاج الدینی" عصر یکشنبه، ۱۲ آبان ماه در شورای اداری استان، افزود: در بیش از ۱۷ هکتار از ظرفیت گلخانه ای استان، تولید گل عملیاتی شده است.

وی با اشاره به سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان تصریح کرد: افتتاح سه طرح و بازدید از یک طرح مهم و استراتژیک در قالب این سفر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افتتاح یک گلخانه در این سفر، خاطرنشان کرد: ۳۳۶ هزار قطعه شاخه گل بریده به تولیدات گل استان افزوده شده است.

به گزارش ایسنا، تاج الدینی با بیان اینکه ۴۵.۵ هکتار ظرفیت گلخانه ای استان است، تصریح کرد: در بخش سردخانه ای نیز ارتقا و توسعه زیر ساختی هدفگذاری و افتتاح سردخانه را در سفر وزیر جهاد کشاورزی شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ظرفیت ذخیره سردخانه ای استان ‌از ۱۲ هزار تن به ۱۸ هزار تن رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ‌به زودی افتتاح ۱۵ هزار تن ظرفیت سردخانه ای در استان را خواهیم داشت که ظرفیت سردخانه ای استان به ۳۳هزار تن خواهد رسید.

تاج الدینی بیان کرد: بازدید از مزرعه پرورش ماهی از دیگر برنامه های سفر وزیر جهاد کشاورزی بود.

وی تاکید کرد: ۵۳۵۰ تن کارخانه بسته بندی میوه های خشک در استان داریم که با راه اندازی و افتتاح کارخانه بسته بندی میوه خشک در شهرک صنعتی ۳ یاسوج طی سفر وزیر جهادکشاورزی ۵۳۵ تن به این میزان اضافه می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی جهاد كشاورزي كهگيلويه و بويراحمد میوه خشک سردخانه گل رز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد

قاسمعلی نیک‌پسند مدیر جهاد کشاورزی جوین گفت: این واحد پرورش قارچ به صورت صنعتی با سطح زیر کشت چهار هزار و ۸۰ مترمربع با ظرفیت تولید سالانه ۹۰ تن محصول فعال شده است.

وی افزود: برای ایجاد این واحد تولیدی ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات و ۴۰ میلیارد ریال از محل خودیاری مجری هزینه شده است که از این طریق ۱۲ فرصت شغلی فراهم و در نخستین سال بهره برداری پنج دوره محصول قارچ تولید می‌شود.

قارچ محصولی زودبازده است که کشت آن به علت شاخص‌های اقتصادی، زیست محیطی، تغذیه‌ای و دارویی اهمیت زیادی پیدا کرده است.

گستره زمین‌های باغی و زراعی جوین ۳۵ هزار هکتار و محصولات عمده آن گندم، جو، چغندر قند، زیره، پیاز، هندوانه و پسته است که ۱۲ هزار بهره‌بردار در بخش‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری و طیور این شهرستان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • ظرفیت صندوق ملی محیط‌زیست در کهگیلویه و بویراحمد بدون استفاده مانده است
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید