Web Analytics Made Easy - Statcounter

رستگار یوسفی روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش افزود: اگر آموزش های لازم به دانش آموزان داده شود، می توانند در موضوعات مختلف جامعه را در رسیدن به شاخص‌های توسعه یاری دهند.

وی با اشاره به مشکلات حوزه آموزش و پرورش اظهارداشت: از تمامی ظرفیت ها از جمله خیرین فرهنگی و مدرسه ساز کمک گرفته و خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی به مشکلات حوزه ورزش نیز اشاره کرد و یادآور شد: امسال برای تعمیر و بازسازی فضاها و اماکن ورزشی این شهرستان سه میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه ۲۰ درصد جمعیت شهرستان جوانرود را مجموعه آموزش و پرورش تشکیل می‌دهند، یادآورشد: آموزش و پرورش رکن اصلی توسعه و پیشرفت کشور است و اگر بخواهیم به توسعه برسیم باید نگاه ویژه ای به این نهاد داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش جوانرود نیز به هوشمندسازی مدارس اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۰۰ کلاس درس در مدارس این شهرستان هوشمندسازی شده است.

محمود داوودی زاده، به موفقیت دانش آموزان در زمینه های مختلف اشاره کرد و افزود: این موفقیت مرهون زحمات دانش آموزان و اولیای آنان و دلسوزی معلمان و مربیان است.

 در ابتدای این نشست نمایندگان شورای دانش آموزی مدارس شهرستان جوانرود به بیان مسائل و مشکلات مدارس خود پرداختند.

شهرستان جوانرود بیش از ۱۴ هزار دانش آموز و یک هزار و ۳۰۰ فرهنگی دارد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.  

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جوانرود کرمانشاه خیرین مدرسه ساز دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از سفیران معروف

نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم با بیان اینکه معلم جایگاه بسیار ارزشمندی دارد، گفت: این جایگاه مربوط به اولیاء الهی است زیرا آنها انسان ها را از ظلمات به نور هدایت می کنند.

آیت اله حسینی افزود: مهمترین کار معلم در مکتب اسلام علاوه بر علم و دانایی تبیین حقیقت برای دانش آموزان است.

هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم گفت: در وضعیت امروزی که رسیدگی به امور فرهنگی و تربیتی دانش آموزان رسالت بزرگی است معلمان مانند افسران جهاد تبیین در جامعه ما فعالیت می کنند.

جمالی سرپرست آموزش و پرورش استان هم گفت: در دورانی که دشمن برای انحراف اذهان آموزش و پرورش تلاش می کند قطعا وظیفه ما معلمان این است که سخن نو بگوییم.

وی افزود: امیدواریم رسالت خودمان را طوری انجام دهیم که بتوانیم نسلی را تحویل جامعه دهیم که در تراز انقلاب اسلامی و سند تحول باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • معلم، عنصری تاثیرگذار در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان است
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی