Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی تیم شهرداری ارومیه در هفته دوم لیگ‌ برتر والیبال در خانه، مغلوب سایپا تهران شد.

هفته دوم لیگ برتر والیبال عصر امروز(یکشنبه) در حالی با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید که تیم‌ پر ستاره شهرداری ارومیه در دومین هفته متوالی از کسب پیروزی ناکام ماند.

در آغازین دیدار هفته دوم، تیم شهرداری ارومیه در حالی در سالن غدیر میزبان سایپا تهران بود که در هفته نخست در گنبد برابر شهرداری این‌ شهر شکست خورده بود و شاگردان مصطفی کارخانه به دنبال گرفتن جشن نخستین پیروزیشان بودند اما در پایان این نارنجی پوشان پایتخت بودند که توانستند با حساب ۳ بر ۲ از سد شهرداری ارومیه بگذرند و دومین پیروزیشان را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری ارومیه ست‌های بازی را با امتیازهای ۲۵-۱۴، ۱۴-۲۵، ۲۵-۲۰، ۱۸-۲۵ و ۱۳-۱۵ به مهمانش واگذار کرد تا شاگردان کارخانه با قبول دومین شکستشان به رده‌های انتهایی جدول سقوط کنند.

در دیگر دیدارهای هفته دوم، فولاد سپاهان تازه لیگ برتری شده در خانه توانست با شکست ۳ بر ۲ کاله مازندران دومین بردش را کسب کند. خاتم اردکان هم در نخستین دیدارش در این‌فصل با همین نتیجه از سد راهیاب ملل مریوان گذشت. 
در مهمترین بازی نیز پیکان تهران در خانه برابر شهرداری ورامین، مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد. در دیگر بازی‌ها فولاد سیرجان با نتیجه ۳ بر صفر شهروند اراک را شکست داد و شهداب سزد با همین نتیجه برابر شهرداری گنبد شکست خورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم والیبال شهرداری ارومیه لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، عادت به باخت و ناکامی با حضور مسعود شجاعی در هوادار به عنوان سرمربی از سر بنفش‌های تهرانی افتاد و آنها حالا تیم سرسختی شده‌اند.

هوادار با مسعود شجاعی طی ۱۴ بازی ۶ پیروزی، ۶ تساوی و تنها دو شکست برابر استقلال و تراکتور مدعی را به ثبت رسانده و حالا شرایطش در جدول خوب شده است.

این تیم در هفته بیست و پنجم موفق شد صنعت نفت آبادان را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد و با ۲۸ امتیاز در رتبه یازدهم جدول جای بگیرد.

هواداری‌ها با شجاعی یک فوتبال هجومی را ازائه می‌دهند که همراه با نتیجه هم بوده و آنها در پنج هفته گذشته شکست نخورده‌اند‌.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • آلکاراس: شکست برابر روبلف یک نتیجه دردناک است
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • پیروزی شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!