Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه تیم هندبال زاگرس اسلام‌آبادغرب پس از کش‌و قوس های فراوان، صبح فردا(دوشنبه) جهت شرکت در جام باشگاه‌های آسیا عازم کره‌جنوبی می‌شود.

سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام‌آبادغرب در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بازیکنانم طی هفته گذشته بواسطه ابهامی که در اعزامشان به رقابت‌های جام باشگاه آسیا بود، روزهای پر استرسی را پشت سر گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ناامیدی از اعزام تیم باعث شد تا روز جمعه(10 آبان) طی بیانیه‌ای تیم را منحل کنیم، اما پادرمیانی رئیس فدراسیون، استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان مانع از انحلال تیم شد. 

مدیرعامل باشگاه زاگرس اضافه کرد: خوشبختانه با تامین منابع مالی و حمایت‌ها و کمک‌های مسئولین استانی، تیم ساعت 4 صبح فردا از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) عازم کره جنوبی خواهد شد. 

وی عنوان کرد: برای کاهش هزینه‌های اعزام تیم دو نفر از بازیکنان ملی پوش را که قرار بود در این رقابت‌ها بصورت قرضی در اختیار تیم ما باشند به همراه نخواهیم داشت. 

اعظم اضافه کرد: همچنین مربی فنی، پزشک و فیزیوتراپ تیم نیز در این رقابت‌ها به همراه ما نخواهند بود. 

وی یادآورشد: با این وجود دست خالی می‌رویم، اما می جنگیم تا در مقابل تیم‌هایی که بازیکنان چندملیتی و  میلیاردی دارند، از حیثیت هندبال ایران دفاع کنیم و امیدواریم موفق عمل کنیم. 

مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس تصریح کرد: این اولین حضور یک تیم از کرمانشاه در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیاست که افتخاری بزرگ برای استان محسوب می‌شود. 

رقابت‌های هندبال جام باشگاه های آسیا 16 آبان در کره جنوبی آغاز می‌شود و تیم زاگرس در گروه اول با تیم‌های الکویت کویت، هاوکس کره جنوبی، العربی قطر و شارجه امارات دیدار خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس دانشگاه بیرجند و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و وزیر علوم تحقیقات و فناوری در آزمونهای خراسان جنوبی گفت:  دیروز و امروز تعداد ۱۴۹۰۰ داوطلب در تمامی گروه‌های آزمونی نوبت اول کنکور سراسری، در استان خراسان جنوبی به رقابت با یکدیگر پرداختند که از این تعداد ۶۳۵۴ داوطلب در دانشگاه بیرجند در آزمون شرکت کردند.

. لامعی با بیان اینکه  این آزمون در ۱۰ شهرستان استان خراسان جنوبی برگزار شد، افزود: صبح امروز در آخرین روز از برگزاری کنکور سراسری، گروه علوم تجربی با 5 هزار و 638 داوطلب در استان همزمان با سراسر کشور با یکدیگر رقابت کردند که 2 هزار و 757 نفر در دانشگاه بیرجند به رقابت پرداختند.

وی از سهم 68.53 درصدی خانمها  و سهم 31.46 درصدی آقایان خراسان جنوبی در آزمون گروه علوم تجربی نیز خبرداد.

رئیس دانشگاه بیرجند و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و وزیر علوم تحقیقات و فناوری در آزمونهای خراسان جنوبی درخصوص جاماندگان از کنکور که بخاطر سیل نتوانستند دراین آزمون شرکت کنند گفت: در حال تهیه گزارش و نامه ای برای سازمان سنجش هستیم اما آنچه مسلم است تکرار آزمون در دو هفته دیگر خواهد بود که دراین مدت اطلاع رسانی از طریق سایت سازمان سنجش انجام خواهد شد و احتمالا در هفته سوم آزمون برگزار می شود که باید داوطلبان جامانده از کنکور این اخبار را از طریق سایت سازمان سنجش و یا دانشگاه بیرجند پیگیری کنند. 

دیگر خبرها

  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • ۲ ورزشکار و یک مربی قبل از ژوزه مورایس در ایران مسلمان شدند
  • مورایس تنها فردی نیست که در ایران مسلمان شد؛ نام جدید سرمربی سپاهان چه خواهد بود؟
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی