Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حشمت الله فلاحت پیشه در خصوص جزئیات هلاکت ابوبکر البغدادی توسط آمریکایی‌ها، اظهار داشت: در 2 سال اخیر ابوبکر البغدادی هیچ گونه ارتباطی برای برهبری بر داعش نداشته و ارتباط وی با بدنه داعش قطع شده بود.

اخبار سیاسی- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ابوبکرالبغدادی به عنوان موجودی در قفس نگهداری می‌شد زیرا تاریخ مصرف او برای آمریکا تمام شده بود، بیان کرد: در طول 2 سال گذشته ابوبکر البغدادی در درون قفس حفاظتی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی آمریکا قرارداشته است و دولت آمریکا منتظر بود تا در زمانی مناسب همان استفاده‌ای را که از کشتن بن لادن بُرد، از ابوبکر البغدادی نیز ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بن لادن نیز در حریم آمریکایی‌ها چندین سال نگهداری و سپس به دست آن‌ها کشته شد

وی افزود: اسامه بن لادن نیز در حریم آمریکایی‌ها چندین سال نگهداری می‌شد و بعدا هم کشتن وی مورد استفاده آمریکایی‌ها قرار گرفت.

فلاحت پیشه ادامه داد: اگر قفس حفاظتی آمریکا نبود نیروهای جهادی در طول دو سال گذشته، ابوبکر البغدادی را می‌کشتند یا دستگیر می‌کردند اما آمریکایی‌ها نیرویی که خودشان ایجاد کرده بودند را نگهداری کردند تا یک ماه قبل از آغاز فصل انتخابات استفاده مناسب را ببرند. محافظه کاران آمریکا که اکنون دور ترامپ جمع شده اند از کشتن ابوبکر البغدادی استفاده بردند.

تاریخ مصرف داعش تمام شده و در قالب یک فیلم هالیودی آمریکایی‌ها این نمایش را پایان دادند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با ایجاد اسامه بن لادن، ابوبکر البغدادی و داعش صدها هزار مسلمان آواره و ده ها هزار مسلمان کشته شدند، بعد از اینکه یک دهه بودجه توسعه‌ای ده‌ها کشور مسلمان هزینه امنیت شد و کشورهای مسلمان با یکدیگر جنگیدند و آتش جنگ شیعه و سنی به بی رحمانه ترین شکل در دهه های اخیر شکل گرفت و یک کینه تاریخی به کینه های تاریخی اضافه شد، اما اکنون تاریخ مصرف داعش تمام شده و در قالب یک فیلم هالیودی آمریکایی‌ها این نمایش را پایان دادند.

وی افزود: همان کاری که آمریکایی‌ها با بن لادن صورت دادند، سعی کردند در یک نمایش البغدادی را نیز به هلاکت برسانند و پایان آن را در قالب یک فیلم به دنیا فروختند و خود را حافظ امنیت نشان دادند.

ترامپ از پایان دادن به رهبر داعش استفاده انتخاباتی کرد

فلاحت پیشه اظهار داشت: فتنه داعش و تروریسم را آمریکا شکل داد و ترامپ از پایان دادن به رهبر داعش استفاده انتخاباتی کرد. همان کسانی که داعش را به وجود آوردند یک زمانی سودش را به اوباما رساندند و هدف آن‌ها سود بردن آمریکا است و به این موضوعات نگاه فراحزبی و فراجناحی دارند و سود این افراد فراجناحی به ترامپ و اوباما نیز رسیده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نیروهای جهادی مخلص از کشورهای اسلامی 2 سال پیش با دغدغه برادری، دین و سرزمین داعش را به پایان رساندند و فتنه داعش و البغدادی قبلا پایان یافته بود اما آمریکایی‌ها شخص البغدادی را برای اجرای یک نمایش سیاسی تاکنون نگهداشته بودند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی شورای اسلامی دولت آمریکا اسامه بن لادن انتخابات امنیت ملی و سیاست خارجی تروریسم اوباما کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی مجلس شورای کشورهای اسلامی دین فلاحت پیشه ابوبکر البغدادی اسامه بن لادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد

به گزارش جام جم آنلاین، وبگاه خبری آکسیوس امروز یکشنبه در گزارشی به نقل از ۲ مقام رژیم صهیونیستی ادعا کرد که آمریکا هفته گذشته (به وقت محلی) انتقال مهمات به اشغالگران قدس را متوقف کرده است.

آکسیوس به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی که نامشان فاش نشده در این باره اعلام کرد: هفته گذشته، دولت بایدن یک محموله مهمات ساخت آمریکا به اسرائیل را متوقف کرده است.

این رسانه می نویسد: مقامات اسرائیل اعلام کردند که ایالات متحده برای اولین بار پس از ۷ اکتبر، ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرده است.

به گزارش آکسیوس، مقامات رژیم صهیونیستی گفتند که این رخ‌داد نگرانی های جدی داخل کابینه اشغالگران قدس ایجاد کرده و مقامات را به تکاپو انداخته است تا بفهمند چرا محموله مذکور ارسال نشده است.

این وبگاه خبری اضافه کرد: رئیس جمهور «بایدن» در میان آمریکایی‌ هایی که مخالف حمایت او از اسرائیل هستند، با انتقادهای شدید مواجه است. دولت آمریکا در ماه فوریه از اسرائیل خواسته بود تا تضمین دهد که تسلیحات ساخت ایالات متحده توسط نیروهای اسرائیل در غزه مطابق با قوانین بین المللی استفاده می شود!

تلاش این رسانه آمریکایی برای تبرئه آمریکا از همدستی با تداوم جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل در حالی است که مقامات ارشد واشنگتن بارها اذعان کرده اند که به حمایت های همه جانبه از تل آویو ادامه خواهند داد.

دیگر خبرها

  • پولیتیکو: آمریکا ارسال محموله‌های بمب به اسرائیل را معلق کرد
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • حضور پلیس، نتوانست به تظاهرات دانشجویان پایان دهد
  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • آخرین جزئیات از مذاکرات قاهره/ منابع صهیونیستی: مذاکرات به نتیجه نرسیده است/ منابع مصری: مذاکرات برای رسیدن به توافق ادامه دارد
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • چگونگی شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین از ۱۰۰ سال پیش در آمریکا