Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@04:45:12 GMT

سقوط همه‌جانبه روسونری

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۴۴۶۸

میلان، غول سابق فوتبال ایتالیا، حالا خیلی وقت است که نشانی از تیمی که هفت قهرمانی در اروپا داشت و روزگار خوشی را زیر نظر سیلویو برلوسکنی می‌گذراند، ندارد. نتایج ضعیف این تیم، باعث شده از نظر مالی نیز روسونری در سراشیبی سقوط قرار گیرد.

اخبار ورزشی-حالا آماری منتشر شده که نشان می‌دهد این تیم ۱۴۶ میلیون یورو در سال ۲۰۱۸ ضرر کرده است که از این نظر یک رکورد به‌حساب می‌آید، البته یک رکورد بد و منفی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقدار ضرر مالی که حدود ۲۰ میلیون بیشتر از سال ۲۰۱۷ است، باید از سوی سهامدار اصلی باشگاه که شرکت الیوت است، جبران شود، شرکتی که سال گذشته میلان را از «لی یانگونگ» تاجر چینی خرید.

میلان که یکی از باسابقه‌ترین باشگاه‌های فوتبال جهان به حساب می‌آید، در شش فصل گذشته مبلغی بیش از ۵۰۰ میلیون یورو در مجموع ضرر مالی داشته و این دوره‌ای است که آن‌ها از لیگ قهرمانان اروپا که منبع بسیار خوبی برای درآمدزایی باشگاه‌ها به‌حساب می‌آید، دور مانده‌اند. این فصل اوضاع بدتر هم شد و آن‌ها به دلیل تخلف در زمینه قانون بازی جوانمردانه مالی، از حضور در لیگ اروپا هم محروم شدند تا یک منبع درآمدزایی دیگر را نیز از دست داده باشند.

حالا مدتی است که مالکان میلان برای فرار از باتلاق ضرر‌های مالی به دنبال آن هستند که با کمک تیم همسایه یعنی اینترمیلان یک ورزشگاه جدید در میلان بسازند که می‌تواند منبعی مناسب برای تولید پول در باشگاه باشد. در حال حاضر هر دو تیم در ورزشگاه قدیمی سن‌سیرو بازی می‌کنند. اگر مقامات شورای شهر میلان به پروژه ساخت ورزشگاه جدید چراغ سبز نشان دهند، به گفته یکی از مقامات اقتصادی باشگاه، درآمد هر دو باشگاه با رشدی چشمگیر مواجه خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال ایتالیا شورای شهر فوتبال لیگ قهرمانان اروپا یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم

سال 1988 در چنین روزی میلان موفق شد با نتیجه 3-2 در خانه ناپولی به برتری دست یابد. ویردیس (دو بار) و فن باستن برای میلان گلزنی کردند و گل های میزبان نیز توسط مارادونا و کارکا به ثمر رسید.

دانلود (5.4MB)

دیگر خبرها

  • مسابقات چند جانبه آفرود – قزوین
  • بریکس می‌تواند جایگزینی برای دلار آمریکا ارائه کند
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم
  • اینسایدر: برنامه پوتین جنگ همه‌جانبه با ناتو نیست، تضعیف درونی است
  • تکرار ادعاهای یک‌جانبه و بی اساس از سوی کویت مایه تأسف است
  • واکنش کنعانی به تکرار ادعای یک‌جانبه کویت درباره میدان آرش
  • کنعانی: بیانیه‌های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نخواهد کرد
  • کارگران اردبیلی خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان هستند
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم