Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:42:42 GMT

آبگرفتگی ۴۰۰۰ هکتار مزارع و ۱۲۰ دامداری در گلوگاه

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۴۶۰۶

آبگرفتگی ۴۰۰۰ هکتار مزارع و ۱۲۰ دامداری در گلوگاه

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ دوم پاسدار سید حسن یوسفی ضمن تشکر از تمامی تلاش ها و خدمات انجام شده توسط نیروهای بسیجی سپاه شهرستان گلوگاه در منطقه های سیل زده؛ اظهار داشت: در ایام وقوع بحران و پس از آن کار سختی توسط سپاه و دیگر نیروهای بسیجی در مناطق سیل زده انجام شد و خوشبختانه سپاه در زمان وقوع سیل با حضور به موقع خود ضمن امید آفرینی برای مردم، تلاش کرد تا اقدامات در خور توجهی را ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۴ هزار هکتار اراضی کشاورزی دچار آسیب و ۱۲۰ واحد دامداری دچار آب گرفتگی شد و همچنین ۸۶ راس دام از بین رفت.

فرمانده سپاه شهرستان گلوگاه در ادامه با اعلام اینکه ‌۵۰ دستگاه خوردو در این شهرستان آسیب دید؛ خاطرنشان کرد: بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال جهت این خسارت برآورد چرا که در این میان ۱۱ مدرسه خسارت وسه مسجد دچار آبگرفتگی شد.

وی یادآور شد: وقوع سیل  در روستاهای مهدیرجه؛ ولمازو، سید محله، تیله نو، لمراسک، خورشید کلا، ریحان آباد، تیرتاش؛ یک روستا بالا دست و دو منطقه هشت تیکه و کوپچی محله و همچنین در داخل شهرستان دچار آب گرفتگی شدند.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به تلاش بی شائبه بسیجیان؛ اظهار کرد: ۱۰ دستگاه ماشین؛ یک دستگاه بیل بکو، ۴ دستگاه موتور تخلیه آب بالغ بر ۱۰۰ نفر با همت گروه جهادی و بسیجیان همیشه در صحنه تا الان بکار گرفته شدند و تا الان توانستیم ۱۰ منزل را تخلیه؛ پاک سازی؛ تجهیز و اسکان انجام دهیم.

یوسفی در پایان خبر داد: امروز بالغ بر ۱۵۰ نفر نیروهای جهادی برا ی پاک سازی مابقی منازل وارد روستاهای لمراسک و سید محله می شوند.

کد خبر 4762829

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل و آبگرفتگی سپاه کربلای مازندران بوشهر ایلام گرگان بارش باران یوم الله 13 آبان خطبه های نماز جمعه پدافند غیرعامل مشهد قزوین شهرکرد بیرجند شهادت امام رضا ع سانحه تصادف تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی و نبود سیستم دفع آب‌های سطحی در برخی از معابر مرودشت + فیلم

شهر مرودشت در استان فارس همراه با دیگر مناطق کشور میزبان بارش‌های شدید بهاری شد و برخی از معابر بر اثر بارندگی دچار آبگرفتگی شد.

به گفته شهروند خبرنگار ما به دلیل نبود سیستم دفع آب‌های سطحی ۱۲ متری پیروزی واقع در خیابان مدرس شهر مرودشت دچار آبگرفتگی شد و مشکلاتی را ایجاد کرد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار- فارس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • خسارت بارش‌های شدید به ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • خوشه‌های خوش‌سالی در خراسان شمالی با جهش تولید و مشارکت کشاورزان
  • ۴ شهرستان خراسان رضوی دچار سیلاب و آبگرفتگی شد
  • آبگرفتگی در محله گورت اصفهان و گرفتار شدن خودرو‌ها
  • آبگرفتگی و نبود سیستم دفع آب‌های سطحی در برخی از معابر مرودشت + فیلم
  • مبارزه علیه سن مادر در ۱۸ هزار هکتار از مزارع رزن
  • مبارزه شیمیایی با آفات مزارع گندم و جو مازندران
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ۱۵۴ هزار هکتار مزارع گندم و جو مازندران مبارزه شیمیایی شد