Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@18:18:21 GMT

برگزاری جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۵۰۹۰

برگزاری جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سید ایرج کاظمی‌جو، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه روز گذشته، 12 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سی و یکمین جشنواره استانی تئاتر از ۱۶ آبان‌ماه به مدت یک هفته در سالن شهید آوینی دهدشت برگزار خواهد شد.
وی افزود: نمایش ماهی‌ها نه ماهی اثر هنرمندان گچساران در دو روز شانزدهم و هفدهم آبان‌ماه ساعت 18 در سالن شهید آوینی روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه اضافه کرد: نمایش چفترچین اثر مسلم نارکی از دیگر نمایش‌های گچساران است که روزهای هجدهم و نوزدهم ساعت 18 اجرا می‌شود.
کاظمی‌جو بیان کرد: صدمین سالگرد فتح گریه به نویسندگی صابر محمدی و کارگردانی مهرداد علی‌پور از هنرمندان گچساران بیست و یکم آبان ماه به مدت دو روز به نمایش گذاشته خواهد شد.
وی تصریح کرد: اجرای عمومی نمایش شب ساعت هشت به نویسندگی پویا کاکاوند و کارگردانی فرشاد داودیان و ثارالله آذریتون از دهدشت نیز بیست و سوم و بیست و چهارم آبان‌ماه در سالن شهید نحوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی جشنواره تئاتر قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد