Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:06:36 GMT

اعضای هیات رئیسه انجمن موسیقی بوشهر معرفی شدند 

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۵۸۳۷

اعضای هیات رئیسه انجمن موسیقی بوشهر معرفی شدند 

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یکشنبه شب در آیین معارفه هیات رئیسه جدید انجمن موسیقی استان بوشهر گفت: این انجمن به عنوان بازو و مشاور این معاونت برای حمایت از هنرمندان و مطالبه‌گر موسیقی و  پویایی این حوزه قدم بردارد. 
محمدحسین زندویان افزود: تهیه و تدوین برنامه مهمترین اولویت هیات رئیسه جدید انجمن موسیقی استان بوشهر است زیرا برنامه‌ریزی مولفه‌ای برجسته برای مدیریت و رسیدن به اهداف سازمانی است که انجمن باید به آن نگاه ویژه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی ادامه داد: اعضای جدید انجمن تلفیقی از جوانی و هنرمندان برجسته این حوزه است که با توجه به این مهم باید بیش از هر زمان دیگری به معرفی و ارتقای موسیقی استان بوشهر در سطح‎های مختلف پرداخته شود. 
زندویان همچنین بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و تخصصی انجمن موسیقی تاکید کرد.
در پایان علاوه بر اهدای لوح سپاس و تقدیر از بهرنگ حکیم پور رئیس سابق انجمن موسیقی بوشهر توسط معاون هنری و سینمایی اداره کل حکم اعضای جدید به آنها اعطا شد.   
 براساس حکم "علی ثابت نیا" مدیرعامل انجمن موسیقی ایران، عبدالحسین مصدق زاده، امیر میرشکاری، محسن حیدریه و حماسه حق پرست به عنوان اعضای اصلی و سید محمد رضوانی و محمد ابراهیمی به عنوان عضو علی‌البدل هیات رئیسه انجمن موسیقی بوشهر برای مدت یکسال معرفی شدند.  

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر انجمن موسیقی ایران معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه ضمن ارائه گزارش متغن از عملکرد فدراسیون در طی دوره سرپرستی  دکتر مطیعی تا کنون، معتمدی به ارائه ضرورت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در زمان تعیین شده در آیین نامه انتخاباتی پرداخت و مقرر شد پس از تایید صلاحیت منتخبین، این مجمع در نیمه دوم خرداد ماه برگزار گردد.

در این جلسه برنامه تمرینی، اردوها، اعزام های مرتبط و نیازمندی های ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک و متعاقبا نقش حمایتی فدراسیون در عملیاتی نمودن آن به بحث گذاشته شد.

همچنین مقرر شد حق الزحمه مربیان، مدرسان و داوران و همچنین شهریه ثبت نام در دوره های مربیگری و داوری در سطوح مختلف بازبینی و به هیات های استانی ابلاغ گردد.

در ادامه امور جاری و ساری فدراسیون و گزارش مالی خزانه دار مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند