Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@14:24:21 GMT

آذرنگ گلایه کرد، متولیان وعده دادند

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۵۸۸۵

آذرنگ گلایه کرد، متولیان وعده دادند

مدیر انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس یک روز پس از گلایه‌های حمیدرضا آذرنگ مبنی بر عدم‌حمایت نهادهای متولی، از حمایت‌های نهاد خود گفت. ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، روز شنبه حمیدرضا آذرنگ، دبیر جشنواره تئاتر ملی فتح خرمشهر در نشست خبری این جشنواره ضمن گلایه از وضعیت مالی جشنواره، گفت: نهادهای متعددی قول همکاری با جشنواره را دادند که در نهایت عمده آنان از حمایت عقب‌نشینی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز 24 ساعت از این سخنان نگذشته بود که روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس اقدام به انتشار گفت‌وگویی از محسن سلیمانی فارسانی، مدیر این انجمن کرد. فارسانی در این گفت‌وگو گفته بود: «انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس نیز با توجه به ظرفیت‌های موجود خود که در گفت‌وگوی من با دبیر محترم جشنواره فتح خرمشهر نیز به آن اذعان کردم از یک اثر برگزیده این جشنواره در تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس حمایت می‌کند و از 2 اثر برگزیده این جشنواره نیز در جشنواره سال آینده تئاتر مقاومت کشور میزبانی خواهد کرد.»

نشست هم‌اندیشی برگزاری بیست‌ودومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در حوزه هنری

اشاره فارسانی به نشست هم‌اندیشی  برگزاری بیست‌ودومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در حوزه هنری است که در آن  حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی، کورش زارعی مدیر دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری، محسن سلیمانی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، محمد لارتی نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران، ایرج افشاری نماینده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و توحید معصومی معاون اجرایی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری درباره امکانات موجود برای کمک به جشنواره فتح خرمشهر گفت‌وگو کرده بودند. در آن جلسه فارسانی دقیقاً پیشنهادهای گفت‌وگوی اخیرش را داده بود.

سلیمانی فارسانی همچنین از اهداء کتب پژوهشی و نمایشنامه‌های حوزه تئاتر مقاومت به شرکت‌کنندگان این جشنواره خبر داد و گفت: «مجموعه کتاب‌های نمایشنامه منتشر شده از سوی این انجمن و نیز کتاب در پی عشق دویدن که شامل داستان‌های دراماتیک تئاتر دفاع مقدس است در زمره آخرین تولیدات منتشره این انجمن است نیز با هدف تقویت غنای فکری و بسته‌های لازم پژوهشی در اختیار دبیرخانه این جشنواره برای توزیع میان هنرمندان حاضر در جشنواره قرار خواهد گرفت.»

هر چند به نظر می‌رسد در میان خیل نهادها یک نهاد نسبت به صحبت‌های آذرنگ واکنش نشان داده است؛ اما آنچه باید مورد توجه باشد، تأکید آذرنگ بر مشکلات مالی جشنواره است، نه موضوعیت توزیع کتاب در میان شرکت‌کنندگان. حمیدرضا آذرنگ در نشست خبری از لاغر شدن مداوم بودجه این جشنواره و از بین رفتن فرصت‌های حمایتی توسط مدیران کشوری و استانی صبحت کرده بود.

سلیمانی فارسانی همچنین از انتشار فراخوان هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در آینده‌ای نزدیک خبر داد. جشنواره‌ای که به نوعی همسو با موضوع جشنواره فتح خرمشهر است و برگزاری‌اش در 2 دوره اخیر با حواشی بسیاری همراه بوده است.

انتهای پیام/

R1369/P/S4,34,38/CT7 واژه های کاربردی مرتبط تئاتر دفاع مقدس تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تئاتر دفاع مقدس تئاتر تئاتر دفاع مقدس نمایش تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیئت داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت