Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،تجمع و راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان روز دوشنبه با حضور گسترده قشر‌های مختلف مردم از جمله دانشجویان و دانش آموزان در شهر‌های آبادان و خرمشهر برگزار شد.

اقشار مختلف مردم شرکت کننده در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهر‌های آبادان، خرمشهر، اروندکنار، مینوشهر با سردادن شعار‌های ضداستکباری خشم و انزجار خود را نسبت به سیاست‌های شیطان بزرگ آمریکا به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزاران نفر از مردم آبادان در مقابل مدیریت جهاد کشاورزی واقع در بلوار دهداری تا ورزشگاه تختی، خرمشهر مقابل مسجد جامع، اروندکنار در محل ساختمان مرکزی آموزش و پرورش این شهر، مینوشهراز میدان بسیج تا میدان مقاومت، تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

روستائیان و عشایر غیور خرمشهر نیز با حضوری چشمگیر در این راهپیمایی ضد آمریکایی دانش آموزان را همراهی کردند.

۱۳ آبان که مصادف با سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست در تقویم کشور به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان

مدیرعامل پالایشگاه آبادان گفت: این پالایشگاه با جایگزین کردن مکمل‌های سوختی با مکمل‌های طبیعی صرفه‌جویی یک میلیارد دلار را هدف‌گذاری کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حکیم قیم گفت: پالایشگاه آبادان از سال گذشته به دنبال جایگزین کردن مکمل‌های سوختی با طبیعی بود که در همین راستا با یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان در جهت تولید سوخت بایو به توافق رسید.

وی افزود: با جایگزینی اتانول با MTBE به عنوان یکی از اوکتان‌افزاها و با به سرانجام رسیدن این طرح، از لحاظ ارزی پالایشگاه آبادان حدود یک میلیارد دلار صرفه‌جویی ارزی خواهد داشت.

قیم گفت: پالایشگاه آبادان اولین شرکت صنعتی کشور درگذر از اقتصاد خطی به اقتصاد چرخشی با ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، آب، اقلیم و محیط‌زیست با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد تا در میان شرکت‌های صنعتی و نفتی ایران، پیشگام تغییر رویکرد اقتصادی از اقتصاد خطی به اقتصاد چرخشی باشد.

وی افزود: پالایشگاه آبادان درصدد است انواع پسماند از جمله گازهای ارسالی به مشعل، لجن‌های نفتی، گوگرد، پسماند الکترونیک و باتری مستعمل، کاستیک، پساب صنعتی و پسماندهای عمرانی و ساختمانی را با کمک طرح ملی توسعه فناوری‌های اقتصاد چرخشی و زیست‌محیطی معاونت علمی- فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری بازچرخانی کند.

مدیرعامل پالایشگاه آبادان یکی از این اهداف توسعه و مانع زدایی در طرح‌های زیست‌محیطی با استفاده از پتانسیل شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان و ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، اقتصاد چرخشی در پالایشگاه آبادان به‌عنوان اولین شرکت صنعتی در کل کشور محقق شود و زمینه‌ساز گسترش آن میان دیگر بنگاه‌های اقتصادی در سطح کشور باشد.

پالایشگاه نفت آبادان یکی از بزرگترین پالایشگاه‌های ایران است که فرآورده‌هایی همچون گاز مایع، بنزین موتور، نفت سفید، نفت گاز، سوخت جت، نفت کوره، انواع روغن موتور پایه، انواع قیر، انواع حلال‌ های نفتی، گوگرد و نفتای (خوراک آروماتیک پتروشیمی بندرامام) تولید می‌کند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • بارش باران در اروند
  • اوقات شرعی دوازدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر