Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا جزء قاسمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تجهیز خطوط لوله آب آشامیدنی شهرهای استان به دستگاه‌های نشت یاب با هدف پیگیری از هدر رفت آب، شناسایی و اصلاح شکستگی‌های خطوط لوله در زیر زمین انجام می‌شود.

وی یادآوری کرد: در زمان حاضر شهر زنجان به ۲ دستگاه نشت یاب مجهز شده و ۲ دستگاه دیگر نیز برای شهرهای ابهر و قیدار اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: ۲ میلیارد ریال اعتبار برای خرید دستگاه های نشت یاب خطوط لوله شهرهای استان تخصیص یافته که با تامین ردیف های اعتباری خطوط لوله آب آشامیدنی دیگر شهرهای استان به این دستگاه ها مجهز خواهد شد.

جزء قاسمی اظهارداشت: شرکت آبفا با پوشش این طرح در همه شهرستان های استان زنجان در قالب یک برنامه پایدار با پایش خطوط شبکه توزیع آب شهرها تا ۸۰ درصد از نشتی ها را شناسایی و از هدر رفت آب پیشگیری کند.

وی به تجربه مثبت بکارگیری دستگاه های نشت یاب در برخی شهرهای استان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه تکنولوژی تولید این دستگاه ها در کشور به طور کامل ایجاد شده است، برای تداوم خدمات و پیشگیری از هدر رفت آب در برنامه ای میان مدت همه خطوط لوله آب آشامیدنی به این دستگاه ها تجهیز خواهند شد.

به گزارش ایرنا، مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان توسط اپراتورهای خود در سامانه ۱۲۲ پاسخگوی مشکلات و حوادث در این حوزه است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هدر رفت آب شركت آب و فاضلاب زنجان آب آشامیدنی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز

بازرس‌کل استان زنجان پیرامون وضعیت آزادراه زنجان - قزوین و زنجان ـ تبریز تذکر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل خمسه در جلسه بررسی وضعیت کمی و کیفی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که با حضور مدیرکل جدید، معاونین و مدیران دستگاه مذکور در محل بازرسی کل استان زنجان تشکیل شد آخرین وضعیت دستگاه از لحاظ تجهیزات و امکانات، احداث راه‌های روستایی، حفظ و نگهداری راه‌ها، نحوه انعقاد قرارداد‌ها و اجرای پروژه‌ها، مصرف اعتبارات، نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافری و کالا، کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه و... را مورد بررسی قرار داد.

وی با تبیین آسیب‌ها و چالش‌های اداره‌کل راهداری استان گفت: مهمترین انتظار از اداره‌کل مذکور پیگیری در تعیین تکلیف قرارداد آزادراه زنجان – تبریز، هم زمان با اصلاح روکش آسفالت آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان تبریز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی