Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، غلامرضا سلیمانی با ابراز قدردانی از تلاش های صورت گرفته در عرصه های گوناگون خدمات رسانی صنعت بیمه به زائران کربلای معلی، ضمن اعلام این خبر افزود: تعهد فراتر از قواعد بیمه ای و اصول ریسک پذیری برای برقراری آرامش دربین شرکت کنندگان یکی از گسترده ترین رویدادهای سالانه جهان اسلام از توان بالای تخصصی، فنی و همچنین مسئولیت پذیری اجتماعی صنعت بیمه کشور حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل بیمه مرکزی از پرداخت ۱۵۶میلیارد ریال خسارت ناشی از بروزحادثه برای ۶۵ جان باخته و سی میلیارد ریال برای ۷۸ فوت شده عادی خبر داد و افزود: در مراسم امسال، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از سوی صنعت بیمه به بیمارستانهای عراق پرداخت شده و مبلغ ۵میلیارد ریال دیگر نیز بابت هزینه های پاراکلینیکی هزینه شده است.

سلیمانی با تاکید بر این نکته که رویکرد صنعت بیمه به رغم ماهیت بازرگانی این صنعت در خصوص مراسم معنوی راهپیمایی اربعین، رویکردی سودآورانه نیست، خاطرنشان کرد: خدمت صادقانه و خالصانه صنعت بیمه به زائران، حذف نگاه اقتصادی و ایفای تعهدات به صورت حداکثری و پرداخت سریع خسارات ، استراتژی اصلی صنعت بیمه در آیین های اینچنینی به شمار می رود.

رییس شورای عالی بیمه در ادامه از صدور معرفی نامه برای یک هزار و دویست حادثه دیده زایرین اربعین به بیمارستان های کشور با هدف درمان تکمیل در پرداخت هزینه درمان و بستری زایرین عزیز، خبر داد و اظهار داشت: استقرار شبانه روزی همکاران بیمه ایران در موکب های پیش بینی شده و ارایه خدمات به زائران از دیگر فعالیت های صنعت بیمه به حساب می آید و در همین راستا دویست تن از همکاران مسلط به زبان های فارسی و عربی نیز در طول مسیر راهپیمایی به انجام خدمات پرداختند.

وی حضور گسترده صنعت بیمه در میعادگاه بزرگ اربعین را علاوه بر تمامی دستاوردهای معنوی و آثار مثبت روحی، محملی مناسب برای اشاعه فرهنگ بیمه دانست و افزود: ایجاد فضایی امن و آرامش بخش از سوی صنعت بیمه می تواند زمینه همگانی سازی آن را در کشور فراهم کند و ظرفیت های آن را بیش از پیش به نمایش بگذارد.

رییس کل بیمه مرکزی، ارایه خدمات متنوع و فراتر از تعهدات بیمه نامه ها به شرکت کنندگان در راهپیمایی را در راستای مسوولیت های اجتماعی صنعت بیمه ارزیابی کرد و گفت: بیمه نامه های راهپیمایی بزرگ اربعین با رویکرد غیراقتصادی طراحی شده که پرداخت خسارات بیش از سقف حق بیمه های دریافتی این حقیقت را به اثبات می رساند.

گفتنی است علاوه بر خدمات یاد شده، امدادرسانی به حادثه دیدگان، پذیرایی از موکب های عزاداری، فعالیت در بیمارستان های صحرایی، راه اندازی گشت سیار پرداخت خسارت و پرداخت هزینه های بیمارستانی ناشی از درمان کامل ۱۲۰۰ زائر اربعین نیز از خدمات دیگر صنعت بیمه به شمار می رود و با توجه به تداوم حضور برخی از زائران و همچنین طول درمان برخی ازآسیب دیدگان ارایه خدمت به این عزیزان همچنان ادامه دارد.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی صنعت بیمه بیش ازسه میلیون بیمه نامه به ارزش حدود چهارصد و پنجاه میلیارد ریال، برای زائران کربلا در ایام اربعین حسینی صادر شده که خسارات پرداختی عدد بیشتری را نسبت به میزان حق بیمه دریافتی نشان می دهد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • گوشه‌ای از اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • خسارات سیل دبی/ چالش جدید ابرپروژه لاین عربستان
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی