Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:12:51 GMT

تشکیل کمسیون های تخصصی در اتاق بازرگانی بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۸۰۸۵

تشکیل کمسیون های تخصصی در اتاق بازرگانی بندرعباس

ایسنا/هرمزگان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن بندرعباس از تشکیل ۱۲ کمیسیون تخصصی این اتاق خبرداد.

محمدرضا صفا در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در اجرای وظایف قانونی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس مبنی بر کمک به ایفای بهتر نقش مجموعه اتاق در فراهم آوردن زمینه های رشد و توسعه اقتصادی استان و کشور از طریق بهره مندی از نظرات فعالان  اقتصادی و صاحبنظران در حوزه های صنعتی، معدنی، کشاورزی و بازرگانی استان هرمزگان و با توجه به آغاز نهمین دوره فعالیت هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ۱۲ کمیسیون تخصصی در این اتاق تشکیل شد تا بدین ترتیب اتاق وارد دور تازه ای از فعالیت های تخصصی خود شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: اتاق بندرعباس بر مبنای رسالت اصلی خود و با توجه به جایگاه استان هرمزگان در مباحث اقتصادی، تلاش کرده تا ضمن تاکید بر اهمیت تصمیم گیری های اقتصادی در این عرصه پیشنهادهای سازنده ای نیز ارائه کند.

صفا خاطرنشان کرد: کمیسیون‌های تخصصی از طریق انتخاب و به‌کارگیری مشاور، کارشناسان خبره و همچنین برگزاری نشست‌های کارشناسی و هم‌اندیشی زمینه حضور اساتید و صاحب‌نظران مختلف را در کنار فعالان بخش خصوصی فراهم می‌آورند تا علاوه بر شناسایی مشکلات محیط کسب‌وکار بهترین راهکار را جهت رفع موانع موجود و جذب سرمایه گذار جدید ارائه دهند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن بندرعباس اضافه کرد: کمیسیون های اقتصادی می توانند با همگرایی و تعامل با یکدیگر در شرایط دشوار اقتصادی مشکلات را رصد کرده و و برنامه ریزی ها و اولویت بندی های خود را برای حل مشکلات پیش رو در دستور کار قرار می دهند.

وی بیان کرد: کمیسیون های تخصصی تشکیل شده در اتاق بازرگانی بندرعباس را کمیسیون های احداث و خدمات فنی مهندسی و صنایع، بازار پول و سرمایه اقتصاد کلان، تسهیل تجارت و مدیریت واردات و توسعه صادرات غیرنفتی، کشاورزی و صنایع وابسته ،محیط زیست ،توسعه و پایدار، فناوری اطلاعات و ارتباطات و کسب و کارهای دانش بنیان، انرژی، کمیسیون بازرگانی داخلی، حقوقی و حمایت های قضایی و مقرراتی و مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی، حمل و نقل و لجستیک، گمرک و ترانزیت، گردشگری و کسب و کارهای وابسته، مالیات، کار و تامین اجتماعی و  معادن و صنایع معدنی تشکیل می دهند.

صفا در پایان گفت: اتاق بازرگانی بندرعباس با توجه به اهمیت و نقش کمیسیون های تخصصی در بدنه اقتصادی استان  از کلیه فعالین اقتصادی  حقیقی  و حقوقی، فعالان محترم اقتصادی، اساتید و صاحب نظران حوزه های گوناگون اقتصادی استان تقاضا می کند ضمن مشارکت فعال در هر یک از کمیسیون های مرتبط با حوزه فعالیت، علاقه مندی خود را از طریق ایمیل  به آدرس  bndomoortashakolha@gmail.com  اعلام و یا با شماره تماس  ۳۳۴۵۳۲۴۱-۰۷۶ واحد امور کمیسیون‌های تخصصی و  تشکل های اقتصادی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی بندرعباس تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در چهل و پنجمین نشست کمیسیون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: با توجه به اهمیت خلاقیت و نوآوری، پیشنهادِ تشکیل کمیته خلاقیت و نوآوری ذیل دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی و منابع انسانی کلانشهرها ارایه شد و مورد تصویب قرار گرفت.

 

جمال حسن بارانی افزود: کمیسیون معاونان برنامه ریزی کلانشهرهای کشور طی یک روز برگزاری به بررسی گزارش اقدامات کمیسیون و کمیته‌ های زیرمجموعه آن شامل: بررسی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، بررسی مصوبه ساماندهی نیروهای شرکتی و بررسی پیشنهاد تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری با مسئولیت شهرداری مشهد مقدس پرداخت.

 

دیگر خبرها

  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • اصفهان؛ میزبان دومین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی