Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران در راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: امروز ملت ایران یک بار دیگر ثابت کردند که در مبارزه با استکبار جدی هستند.

رضایی تصریح کرد: هیچ موردی را نمی‌توان یافت که ملت ایران بخواهد در آن پیشرفت کند اما آمریکا مانع نشده باشد، مانند انرژی هسته‌ای، علم، فناوری و اقتصاد؛ آمریکا حتی قبل از انقلاب مانع از پیشرفت مردم ایران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دوستی آمریکا همیشه همراه با خیانت بوده است، بارها سیاستمداران ایران دست دوستی به آمریکا دراز کرده‌اند اما آمریکا به ملت ایران خیانت کرده است، از این سو ملت ایران به این نتیجه رسیده است که باید حریت خود را حفظ کند.

او ادامه داد: راهپیمایی ۱۳ آبان نمایش حریت همراه با تدبیر ملت ایران است، معتقدم پیام ۱۳ آبان به دنیا این است که ملت ایران تا زمانی که استکبار در منطقه حضور داشته باشند و در مسائل منطقه دخالت کند دست از مبارزه برنمی‌دارد.

رضایی گفت: بنا به نظریات روشنفکران آمریکایی، آمریکای امروز آمریکای چهل سال پیش نیست که مصداق آن را می‌توان در مسائل نظامی و دفاعی پیدا کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: تفاوت آمریکا با شوروی این است که شوروی به سرعت و ظرف پنج سال سقوط کرد اما آمریکا به آرامی و ظرف بیست سال افول پیدا می‌کند و تلاش‌های ترامپ برای تعرفه بستن و فروش سلاح‌های آمریکا به زور به صورت دائمی و پایدار نمی‌تواند مشکل آمریکا را حل کند.

رضایی با بیان اینکه آمریکا در آینده با سرعت بیشتری افول خواهد کرد گفت: آمریکا دیگر در منطقه جایی ندارند و اولین جایی که باید آن را تخلیه کنند منطقه خاورمیانه است؛ با خروج آمریکا از کشورهای منطقه استقلال کشورهای منطقه شروع می‌شود.

درحال تکمیل/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: 13 آبان لانه جاسوسی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۸۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد

 


در حالی که پس از جدایی حمید مطهری از جمع مربیان کادرفنی برخی از رسانه‌ها اعلام کردند قراراست به زودی افشین قطبی کار خود را در کادرفنی تیم ملی آغاز کند، این خبر از سوی مهدی حاج باقر تایید نشد.

در این راستا حاج باقر ضمن اعلام دلخوری افشین قطبی از شایعاتی که برخی رسانه‌ها به آن پرداخته‌اند، تصریح کرد: امیر قلعه‌نویی حسن نیت خود را در خصوص همکاری قطبی در کادرفنی تیم ملی اعلام کرده است و قطبی هم صراحتا ضمن تشکر از این مساله، اعلام کرده است همواره دوست دارد به فوتبال ایران کمک کند، اما این مساله که به تازگی از سوی برخی رسانه‌ها در خصوص اضافه شدن قطبی به کادرفنی تیم ملی برسر زبان‌ها افتاده است، صحت ندارد و در صورت تکرار، به شکل قانونی این مساله را پیگیری می‌کنیم.

وی تاکید کرد: حضور قطبی به کادر فنی به شکلی که این رسانه مطرح نموده، به هیچ وجه مورد تایید قطبی و آقای قلعه‌نویی نیست.

tags # تیم ملی فوتبال ایران ، افشین قطبی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • نمایشگاه نفت راهی برای اتصال بخش خصوصی به دولتی
  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • حضور مسعود کیمیایی در اجرای نمایش «مرگ با طعم نسکافه»
  • آمریکا دیگر مقصد آرمانی محققان نیست/ تغییر الگوی مهاجرتی دانشمندان
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • تاریخ بشریت ادامه راه انبیاء در مبارزه با جریان استکبار است
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد