Web Analytics Made Easy - Statcounter

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ساعت ۹:۳۰ صبح امروز (دوشنبه) در مقابل لانه جاسوسی «سفارت سابق آمریکا در تهران» و همچنین در سایر استان‌ها با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان آغاز شد.

به گزارش«تابناک» راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار «استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» در هزار شهر و شهرستان کشور برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۱۵۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار رسانه خارجی و ۲۵۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار رسانه‌های داخلی راهپیمایی ۱۳ ابان در سراسر کشور را پوشش خبری می‌دهند.

برپایی غرفه‌های فرهنگی و هنری در مسیر راهپیمایی ١٣ آبان

در مسیر راهپیمایی روز ١٣ آبان ماه امسال برخی از نهاد‌های دولتی و غیر دولتی با محوریت فعالیت‌های فرهنگی و هنری همانند سال‌های گذشته غرفه‌های خود را بر پا کردند.

این غرفه‌های همچون غرفه جمعیت هلال احمر، غرفه خطاطی و خوش نویسی شهرداری منطقه ٩، غرفه وزارت نفت، غرقه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و غرفه بسیاری از نهاد‌های مردم نهاد و یا دولتی دیگر در این مسیر به راهپیمایان استکبار ستیز خدمات ارائه داده یا اینکه فعالیت‌های فرهنگی خود را با شعار مبارزه با استکبار به نمایش گذاشته‌اند.

نمایش تصاویر جنایات آمریکا علیه کودکان خاورمیانه/ بن سلمان، ترامپ و حمد بن عیسی در زندان

دانش آموزان شرکت کننده در راهپیمایی ۱۳ آبان با در دست داشتن تصاویری جنایت‌های آمریکا علیه کودکان خاورمیانه به خاطر ارسال سلاح به برخی از کشور‌های منطقه و یا حمله به این کشور‌ها را به نمایش گذاشتند.

صبح امروز در جریان برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان، تعدادی از دانش آموزان با در دست داشتن تصاویری از کودکان یمنی، عراقی و افغانستانی، بخشی از جنایت‌های آمریکا علیه کودکان در منطقه را به خاطر ارسال سلاح و یا حمله به این کشور‌ها به نمایش گذاشتند.

همچنین در جریان برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت‌کنندگان با ایجاد یک زندان فرضی بن سلمان، ولی عهد سعودی، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و حمد بن عیسی آل خلیفه، شاه بحرین را در زندان به حبس کشیدند.

یکی از سازمان‌های شرکت کننده در راهپیمایی امسال با ایجاد یک زندان فرضی نشان می‌داد که پادشاه بحرین، دونالد ترامپ و محمدبن سلمان به خاطر اقداماتشان در زندان هستند.

مسوولان این غرفه با برگزاری دادگاه از دانش آموزان می‌پرسیدند که به نظر آن‌ها چرا این افراد در زندان هستند و باید محاکمه شوند؟

اجرای سرود «یار دبستانی» توسط دانش آموزان راهپیمایی ۱۳ آبان

سرود یار دبستانی در مراسم ۱۳ آبان توسط جمعی از دانش آموزان خوانده شد.

به گزارش ایسنا، اجرای سرود توسط دانش آموزان مورد استقبال شرکت کنندگان راهپیمایی ۱۳ آبان قرار گرفت. سرود یار دبستانی از سرود‌های مطرح در زمینه مبارزه با ظلم و استکبار آمریکا در ایران است.

"نفی سازش" با تصویری از مصدق در جریان راهپیمایی ۱۳ آبان

شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان با در دست داشتن تصاویری بر نفی سازش با آمریکا تاکید کردند.

در یکی از این تصاویر، تصویر محمد مصدق، نخست‌وزیر پیشین ایران دیده می‌شد که استکبارگران وقت از جمله انگلیس تلاش داشتند او را وادار کنند که بر سر منافع ملت ایران با آن‌ها سازش کنند.

تجمع راهپیمایان ١٣ آبان در مقابل لانه جاسوسی

سیل عظیم راهپیمایان ١٣ آبان ماه پس از طی کردن مسیر راهپیمایی و سر دادن شعار‌های استکبار ستیز مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در مقابل لانه جاسوسی تجمع کردند.

در راهپیمایی امسال که با حضور اقشار مختلف جامعه اعم از دانش آموزان و دانشجویان و استاید دانشگاهی و حوزوی برگزار شد، راهپیمایان از ابتدای خیابان طالقانی با شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و الله و اکبر راهپیمایی خود را آغاز و سپس در مقابل لانه جاسوسی تجمع کردند.

آتش زدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در راهپیمایی ۱۳ آبان

در جریان برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان امسال به مانند سال‌های گذشته، پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.

تعدادی از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان در اعتراض به سیاست‌های دولت آمریکا علیه ایران و مردم خاورمیانه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین پرچم آن‌ها را با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل آتش زدند.   بنری که نوید بازداشت «رجوی» را می‌داد   در مراسم سالروز ۱۳ آبان امسال، بنری نصب شده است که تصاویر برخی عوامل سرویس‌های امنیتی دشمن از جمله «عبدالمالک ریگی»، «مسیح علینژاد»، «روح‌الله زم» و «مریم رجوی» در آن دیده می‌شود. در این بنر جمله‌ای از سردار سلامی آمده مبنی بر اینکه «ملت ایران کوتاه نمی‌آید و هر دشمنی را می‌شکند و ضربه فنی می‌کند» و بالای سر عکس مریم رجوی و مسیح علینژاد عنوان «بزودی ...» را قرار داده که بازداشت و سرنگونی آن‌ها را نوید داده است.       «زم» در کنار ترامپ و بغدادی!

در جریان راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، غرفه سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه حضرت محمد رسول‌الله تهران بزرگ یکی از غرفه‌هایی است که در مسیر حرکت مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان قرار دارد.

برنامه‌های نمایشی، اجرای تواشیح، سرود، مسابقه و تئاتر خیابانی از جمله برنامه‌های این غرفه به شمار می‌رود.

همچنین اختصاص دکور‌هایی از ترامپ، روح‌الله زم، مدیر دستگیرشده آمدنیوز و ابوبکر البغدادی سبب شده است تا راهپیمایان دقایقی در این غرفه بایستند و عکس بگیرند.  

سردار یزدی: هرجا دل به مذاکره با آمریکا بستیم شکست خوردیم

سردار محمّدرضا یزدی فرمانده سپاه محمّدرسول‌الله تهران بزرگ در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کسانی که به سازش گرایش دارند، بدانند آمریکا رو به افول است، گفت: در دو قرن گذشته از انگلیس و آمریکا ضربه‌های بزرگ خوردیم و هر جا که دل به مذاکره بستیم و به آن‌ها اعتماد کردیم شکست خوردیم.

سردار یزدی تصریح کرد: آمریکایی‌ها طی این چهل سال هر کاری انجام دادند تا با ما مذاکره کنند، حتی در دفاع مقدس علیرغم اینکه به صدام کمک می‌کردند، اما به دنبال مذاکره با ما بودند.   سخنران مراسم راهپیمایی تهران فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.       امیر موسوی: آمریکا از طریق سفارت خود به دنبال شکست یا انحراف انقلاب اسلامی بود

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش آمریکا در ۶۰ کودتا و جنگ داخلی در کشور‌های مختلف در صد سال گذشته گفت: ادامه فعالیت سفارت آمریکا به احتمال نزدیک به یقین سرنوشت انقلاب را مشابه ۶۰ کشور دیگر می‌کرد.

امیر سرلشگر موسوی طی سخنانی در مراسم ۱۳ آبان با اشاره به اهمیت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اظهار کرد: این اقدام یکی از مهمترین حرکت‌های خودجوش، در تاریخ انقلاب‌های اصیل، و مردمی جهان است که ابهت پوشالی آمریکا را در هم شکست و خفت و زبونی این کشور را نشان داد. همچنین فریاد مظلومیت و آزادگی مردم مسلمان ایران را تنین انداز کرد.

وی ادامه داد: ۱۳ آبان روزی است که مردم ایران نشان دادند با اتکا به خدای بزرگ می‌توان در برابر هر قدرت استکباری ایستاد و به پیروزی رسید. رفتار‌های ظالمانه، ضد مردمی و تحقیر آمیز دولت آمریکا، کودتای ۲۸ مرداد، حمایت از رژیم پهلوی، چپاول منابع ایران و دشمنی با انقلاب اسلامی موجب تسخیر لانه جاسوسی آمریکا شد.

وی افزود: بررسی رفتار‌های آمریکا در ۱۰۰ سال اخیر نشان می‌دهد که آن‌ها حداقل در ۶۰ کودتا و جنگ داخلی در کشور‌های مختلف به صورت مستقیم و غیر مستقیم نقش داشتند.

سرلشکر موسوی تاکید کرد:‌ادامه فعالیت و توطئه‌های آمریکا در لانه جاسوسی به احتمال غریب به یقین کشور ما را به سرنوشت ۶۰ کشور دیگر دچار می‌کرد. آمریکا حامی اصلی رژیم منحوس پهلوی بود و تمام توان خود را برای حفظ آن رژیم به کار گرفت، اما، چون ناکام ماند، سفارت خود را به مرکزی برای طراحی توطئه‌های گوناگون علیه انقلاب تبدیل کرد تا بتواند انقلاب را به شکست یا انحراف بکشاند.   تکمیل می شود....

منبع: تابناک

کلیدواژه: سانتریفیوژ IR 6 روز دانش آموز امیرعلی اکبری سیزده آبان توافق نامه آب و هوایی پاریس علی اصغر پیوندی حسن عباسی تابناک 13 آبان راهپیمایی سانتریفیوژ IR 6 روز دانش آموز امیرعلی اکبری سیزده آبان توافق نامه آب و هوایی پاریس علی اصغر پیوندی حسن عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دیدار با همتای بلاروسی خود، ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می‌کنند.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل‌کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون‌های بین‌المللی را زیر پا گذاشته و متعاقباً پاسخ ایران به این رژیم، مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بود.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: انتظار ما از کشور‌های دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین‌المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

امیر آشتیانی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و مختلف دو کشور در حوزه‌های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ارتقای این همکاری‌ها تأکید کرد.

در این دیدار دو طرف همچنین بر ظرفیت‌های موجود و همکاری دو جانبه بر ضرورت اجرای موافقت‌نامه‌های دفاعی و تخصصی تأکید کردند.

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و عدم گسترش آن بود، عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد.

وی اضافه کرد: با وجود فشار و تحریم کشور‌های غربی علیه این کشور، «مینسک» آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • انعکاس به موقع رسانه‌ها در پاسخ سخت ایران به اسراییل
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند