Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوانان امروز به عنوان نسل چهارم انقلاب امروز با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان بصیرت و دشمن شناسی خود را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، امروز جوانان مومن انقلابی در صفوفی گسترده در راهپیمایی یوم الله 13 آبان آگاهانه در راهپیمایی حضور یافتند.

 

این حضور پرشور جوانان مومن و انقلابی بویژه نسل جوان و نوجوان به عنوان نسل چهارم و پنجم انقلاب نمایش شکوه بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

13 آبان یادآور حماسه ای بزرگ از نسل جوان و انقلابی ایران اسلامی است، نسلی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سایه بصیرت و دشمن شناسی با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، انقلابی دیگر خلق کردند.

 

13 آبان شکوه استکبار ستیزی است، شعاری که الگوو اسوه ای برای آزادی خواهان و آزادی اندیشیان شد.

امروز مردم ایران از زن و مرد، جوان و نوجوان و کهنسالان به میدان آمدند تا بار دیگر با سردادن فریاد «مرگ برآمریکا» با عزمی راسخ حمایت و همدلی خود را در انقلاب اسلامی به نمایش بگذارند.

مهدیه حسنوند نوجوان شرکت کننده در این راهپیمایی، بیان کرد: امروز آمده ایم که بار دیگر به جهانیان اعلام کنیم ما نسل جوان و نوجوان همچون نسل اول انقلاب پیرو مکتب امام خمینی ره و رهبری هستیم.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمنان در قالب توطئه های مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی هستند، گفت: امروز به میدان آمده ایم که بار دیگر پایبندی خود را به انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم.

 

پویان امیری دیگر جوان خرم آبادی حاضر در راهپیمایی، ادامه داد: امروز آمده ایم که بار دیگر به جهانیان ثابت کنیم که ملت ایران به هیچ عنوان تن به ذلت نخواهند داد و ثابت قدم پای آرمان های انقلاب مانده ایم.

 

وی افزود: ما امروز به جهانیان ثابت می کنیم همچنان در مسیر مبارزه با استکبار جهانی و مزدورانش در منطقه ایستاده‌اند و ذلت پذیری برای ما معنایی ندارد.

 

امیری با اشاره به اینکه استکبار ستیزی شعار محوری انقلاب اسلامی است، ادامه داد: 13 آبان نمادی از حرکت استکبارستیزی ملت بزرگ ایران است.

 

پریماه نوری دیگر جوان حاضر در راهپیمایی اذعان داشت: امروز با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان آماده ایم بار دیگر پشتیبانی خود از نظام و ولایت  نشان دهیم.

 

وی بیان کرد: رای ملت ایران در طول 40 سال گذشته بدعهدی آمریکا ثابت شده بود ولی با برجام و تحریم های ظالمانه، منش استکباری آمریکا برای ملت ایران ثابت شد.

 

نوری با بیان اینکه امروز دشمن در قالب توطئه های مختلف به دنبال افزایش قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران  است، بیان کرد: جهانیان بدانند افزایش قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران  خواست ملی مردم است.

 

آری امروز پیر و جوان، زن و مرد همگی امروز به صحنه آمدند تا بار دیگر وحدت و همدلی خود را  به نمایش بگذارند و نیرنگ‌های آمریکا پیام مرگ بفرستند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی اردبیل مجلس یوم الله ۱۳ آبان آمریکا کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند توطئه های دشمنان دسیسه های دشمنان راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد

ایسنا/تهران نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس حکمی از سوی علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جناب آقای نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

همچنین طی جلسه ای با حضور آقایان حسین پور و طوسی معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سهیل غلامی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد از زحمات ۴ ساله رسول ضابطیان رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست