Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@15:03:00 GMT

افشاگری مهاجم سوری الاهلی علیه پروفسور

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۸۹۴۷

افشاگری مهاجم سوری الاهلی علیه پروفسور

مهاجم سوری الاهلی دست به افشاگری درباره سرمربی سابق پرسپولیس زد.

به گزارش مشرق، عمر السوما، ستاره سوری تیم الاهلی عربستان در جدیدترین مصاحبه خود درباره اختلافی که میان او با برانکو، سرمربی سابق پرسپولیس و الاهلی بوجود آمد که در نهایت به برکناری پروفسور منجر شد، دست به افشاگری زد. بیشتر بخوانید: برانکو: پرسپولیس منتظر نامه فیفا باشد

السوما در مصاحبه با سایت «الکوره» گفت: من باعث اخراج برانکو نشدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او لجبازی می کرد و با تمام بازیکنان دچار مشکل شده بود. تمام بازیکنان خواهان جدایی او بودند. او قبل از آغاز مسابقات تمرینات سنگین با وزنه انجام می داد و این انرژی بازیکنان را می گرفت  و ما نمی توانستیم نتیجه بگیریم.

وی افزود: من مشکلی با برانکو نداشتم ولی رفتار و کارهای او در الاهلی باعث شده بود، بازیکنان او را نخواهند. مخصوصا اشتباهاتی که در دیدار با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا داشت، باعث شد تا او تحت فشار زیاد قرار بگیرد و در نهایت مسئولان باشگاه الاهلی تصمیم به برکناری اش گرفتند.

برانکو تابستان گذشته بعد از 4 سال مربیگری در پرسپولیس و افتخارات زیاد به همراه سرخ پوشان راهی عربستان شد و هدایت الاهلی را برعهده گرفت. اما او در کمتر از 2 ماه به خاطر کسب نتایج ضعیف برکنار شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان عمر سوما فوتبال الاهلی عربستان برانکو ایوانکوویچ سرمربی افشاگری اخراج پرسپولیس تیم ملی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!

آینده نونیز در لیورپول شکل مبهمی به خود گرفته‌است

طرفداری | روز گذشته، داروین نونیز در اقدامی بحث‌برانگیز و عجیب، تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. نونیز با وجود ثبت ۱۸ گل و ۳ پاس گل در فصل جاری، بارها به دلیل فرصت‌سوزی‌هایش مورد انتقاد هواداران لیورپول قرار گرفته‌است و به نظر می‌رسد که کاسه صبر مهاجم اروگوئه‌ای نیز از این اتفاق لبریز شده‌است. 

همان‌طور که در طرفداری خواندید، بارسلونا به جذب داروین نونیز علاقه نشان داده‌است و باید دید راه این مهاجم 24 ساله که با هزار امید و آرزو راهی آنفیلد شد، از لیورپول جدا می‌شود یا خیر. قرارداد نونیز با لیورپول تا 2028 اعتبار دارد.

در صفحه اینستاگرام لیورپول، تصویری از او با پیراهن لیورپول دیده نمی‌شود!

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران
  • بیانیه جدید و تندتر پرسپولیس علیه سپاهان
  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه بانوان بود/ یک بار برای همیشه درست برخورد کنید