Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن موسیقی استان کرمان با بیان اینکه ۲۰ ساز از موزه موسیقی تهران به کرمان می‌آید و در موزه موسیقی کرمان در باغ موزه هرندی نگهداری می‌شود گفت: افتتاح بخش جدید موزه موسیقی کرمان صبح روز سه شنبه انجام می‌شود. ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سورج یاسایی صبح امروز در نشست خبری دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران با بیان اینکه 16 کمیته در بخش‌های مختلف در ذیل شورای سیاست‌گذاری جشنواره تشکیل شده است اظهار داشت: زمان حضور هنرمندان در استان کرمان دقیق مشخص شده است و استقبال بسیار خوبی از آنها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 20 ساز از موزه موسیقی تهران به کرمان می‌آید و در موزه موسیقی کرمان در باغ موزه هرندی نگهداری می‌شود گفت: افتتاح بخش جدید موزه موسیقی کرمان صبح روز سه شنبه انجام می‌شود.

موزه سازهای سنتی کرمان به روایت تصویرجشنوار ملی موسیقی نواحی در کرمان برگزار می‌شودهنرمندان دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی معرفی شدند

رئیس انجمن موسیقی استان کرمان با اشاره به اینکه تورهای خاص کرمانگردی برای هنرمندان تدارک دیده شده است که صبح‌ها انجام می‌شود افزود: اجرای عمومی ساعت 4 تا 6 هر روز عصر در سالن اتاق بازرگانی و شب‌ها از ساعت 6 تا 8 در کاروانسرای گنجعلیخان کرمان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تنوع اجراها بسیار زیاد است و اجراهای عمومی توسط چهار تا پنج گروه انجام می‌شود عنوان کرد: مراسم اختتامیه در سالن خواجه نصیر دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

یاسایی با اشاره به اینکه جذابیت عمومی اجراها بسیار خوبی در نظر گرفته شده و همدلی بسیار خوبی بین مسئولان استان برای برگزاری جشنواره امسال وجود دارد گفت: محوریت جشنواره امسال منظومه‌خوانی در بخش مسابقه است.

امکان برگزاری بینالمللی جشنواره موسیقی نواحی در کرمان وجود دارد

وحید محمدی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه از 22 استان کشور هنرمندانی در جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران در کرمان حضور دارند اظهار داشت: این جشنواره فرصت بسیار ارزشمندی برای معرفی استان و بیان ظرفیت‌های فرهنگی هنری آن است.

وی با اشاره به اینکه هفت گروه موسیقی نواحی از استان کرمان در این دوره از جشنواره حضور داشته و اجرای برنامه دارند گفت: امکان برگزاری جشنواره موسیقی نواحی به‌صورت بین‌المللی در کرمان وجود دارد و امسال هم مهمانانی از چند کشور دنیا در کرمان حضور دارند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه همزمان جشنواره در شش شهرستان استان کرمان با همکاری فرمانداران برگزار می‌شود عنوان کرد: شهرستان‌های بافت، شهربابک، بم، انار، فهرج و بردسیر نیز به طور همزمان میزبان جشنواره هستند.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه

رئیس حوزه قضائی بخش کشکوئیه از کمک دو میلیارد ریالی خیرین در جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد.
 
علی شاه سنائی بیان داشت:با کمک خیرین یا اعلام گذشت شکات پرونده‌ها تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد کشکوئیه آزاد شدند.

گفتنی است این جشن گلریزان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کشکوئیه، رئیس حوزه قضائی بخش، بخشدار و سایر مسئولین بخش و جمعی از خیرین بخش کشکوئیه برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • پخش زنده| جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس‌جمهور
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس