Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@11:23:41 GMT

آغاز عملیات عمرانی کمربندی شاهین شهر – برخوار

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۹۲۵۲

آغاز عملیات عمرانی کمربندی شاهین شهر – برخوار

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه از آغاز اجرای طرح احداث کمربندی شهرستان شاهین شهر، میمه و برخوار در شهرهای گرگاب، گز و سین خبر داد.  

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه، اسفندیار تاجمیری در جلسه بررسی مشکلات کمربندی شاهین شهر- برخوار در شهرهای گرگاب، گز و سین گفت: این جاده به طول هشت و نیم کیلومتر و به عرض ۲۴ متر و حریم ۱۶ متر احداث می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برای آغاز این طرح بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان پیش بینی شده است و با کمک شهرداری های سه شهر، کمیته فنی فرمانداری و اداره های خدماتی برق و راه وشهرسازی آغاز می شود.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: برای سرعت دهی به اجرای این طرح، کمیته ای متشکل از اداره برق برای جابجایی تیرهای برق و شهرداری ها برای جمع آوری نخاله های ساخت و ساز های غیر مجاز در طول مسیر تشکیل شده است.

وی از همکاری انجمن کارخانه های آجر شهر گز برای واگذاری زمین به احداث این جاده خبر داد.

کد خبر 395437

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شاهین شهر راهداری جاده حمل و نقل جاده ای شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی نوبخت شنبه شب در همایش تجلیل و تکریم شوراهای شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری و تبریک روز ملی شوراها گفت: شوراهای اسلامی به عنوان بازوان دولت، با تکیه بر سه کلیدواژه توافق، عدالت و نظم اجتماعی نقش بسزایی در تصمیم گیری، تصمیم سازی، نظارت و هدایت بر قانون و در نتیجه تحقق گفتمان عمران در کرامت شهر دارند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی با رشد، توسعه، پیشرفت منافات ندارد و نگاه اعتقادی ما مبنی بر اندیشه‌های امامین انقلاب، کارو تلاش جهادی بامکتب شهید سلیمانی است، افزود: شهرستان ساری دارای ۳هزارو ۲۴۸ کیلومتر مربع مساحت، ۵۰۴ هزار و ۲۹۸ نفر جمعیت ،۶ بخش، ۶ شهر، ۲۵۰ هزار هکتار منابع طبیعی و مرتع، ۸۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی، ۱۳ کیلومتر ساحل، ۴ شهرک و یک ناحیه صنعتی، بیش از ۹۰ هزار دانش آموز، ۱۷ مرکز دانشگاهی، ۶۲۱ مرکز آموزشی و ۴۷ هزار دانشجو است.

فرماندار شهرستان ساری ضمن قدردانی از تلاش‌های شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ۱۱۰۰ عضو شورای شهر و روستا به دنبال پیشرفت، آبادانی و توسعه مرکز استان هستند.

وی از افتتاح و بهره‌برداری ۲۷۰ پروژه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان سال گذشته در مرکز استان خبر داد و افزود: ۸۰۰ پروژه به ارزش دو هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان در طول دوسال گذشته در مرکز استان به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

محمدعلی نوبخت با تاکید بر اینکه مرکز استان مازندران به عنوان پیشانی استان نیازمند اعتبارات ملی جهت بالندگی است، گفت: ساری مرکز تحولات استان است؛ سال گذشته ۲۰۱ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۳۹ پروژه و ۴۱ دستگاه اختصاص یافت و انتظارداریم در برنامه‌ریزی‌ها به مرکز استان توجه ویژه شود.

وی با اعلام اینکه کنار گذر شمالی، جاده ساری _تاکام و ساخت نیروگاه زباله سوز نیازمند اعتبارات کلان است، ادامه داد: اگر استانداری مازندران قیر رایگان به مرکز استان تخصیص دهد تا پایان سال در راستای نهضت آسفالت خدمات رسانی اقدامات شایسته ای به ثمر می‌رسد.

فرماندار مرکز استان به موضوع مولدسازی در مرکز استان اشاره کرد و افزود: ۲۷ پلاژ در شهرستان ساری وجود که اگر یکی از این پلاژها مولد سازی شود بخشی از پروژه‌های نیمه تمام به پایان می‌رسد.

کد خبر 6090501

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • اجرای بیش از ۲۰ طرح آبخیزداری در استان اصفهان
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان