Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان خوزستان با اشاره به حذف قبوض کاغذی مشترکان از آذرماه امسال گفت: از این‌ پس صورتحساب به شماره همراه مشترکان ارسال می‌شود. ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی طیبی امروز در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه الکامپ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اهواز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه شرکت گاز خوزستان در این نمایشگاه در 4 حوزه، خدمات الکترونیک ارائه داده است اظهار داشت: ارائه خدمات از طریق دفاتر پیشخوان در قالب 26 خدمت به متقاضیان ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حذف قبوض کاغذی مشترکان از آذرماه امسال عنوان کرد: ازاین‌پس صورتحساب به شماره همراه مشترکان ارسال می‌شود.

رئیس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان خوزستان گفت: ارائه خدمات مکان محور بر پایه اطلاعات میدانی تمامی ایستگاه‌ها و شبکه‌های گاز برای تبادل اطلاعات بر مبنای جی‌آی‌اس از طریق پنجره واحد شهرداری بوده و تمامی نقشه‌ها و شبکه‌های گازی به‌صورت دیجیتالی انجام‌شده است.

طیبی ادامه داد: ارائه خدمات غیرحضوری است و مشترکان بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان یا شرکت امکان دریافت خدمات صورتحساب گاز بها، پرداخت و اعلام رقم کنتور را در اختیاردارند.

وی خاطرنشان کرد: سامانه‌های تلفن گویا این شرکت باهدف خدمات غیرحضوری در بین شرکت‌های استانی و سازمان‌های خدمات رسان خوزستان پیشرو بوده و از طریق تلفن 3194 و سامانه پیامکی 300019400 خدمات ارائه می‌دهد.

رئیس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان خوزستان ادامه داد: شرکت گاز استان خوزستان امکان ارائه خدمات مربوط به دریافت، پرداخت صورتحساب، اعلام رقم کنتور به مشترکان را در دستور کار خود قرار داده است.

ایلام| گلایه شهروندان هلیلانی از شرکت گاز ایلام؛ زمستان آمد علمک‌های گاز چه شد؟دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس و شرکت گاز تفاهم‌نامه همکاری امضاء می‌کنند‌تعزیرات: جریمه میلیاردی شرکت پگاه دریافت شد/صدور حکم برکناری مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی

طیبی افزود: به‌منظور حفظ محیط ‌زیست و ارائه خدمات برخط به مشترکان، شرکت گاز قریب به 90 درصد شماره همراه مشترکان را جمع‌آوری کرده و طی 2 دوره آینده مابقی را هم جمع‌آوری خواهد کرد که در همان لحظه‌ای که مأمور کنتور خوان برای قرائت کنتور و رقم آن مراجعه می‌کند، قبض به روی شماره همراه پیامک می‌شود.

وی عنوان کرد: شرکت گاز به‌صورت خود محور درگاه‌ها را در راستای ارتباط با مشتریان برقرار کرده و از طریق دفاتر پیشخوان شرکت گاز نیز امکان ارائه خدمات وجود دارد و 100 درصد خدمات را به‌صورت الکترونیک ارائه می‌دهیم.

رئیس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان خوزستان بیان کرد: اطلاعاتی که مربوط به شرکت گاز خوزستان است تمام اطلاعات در سامانه پیاده شده و از طریق وب‌سرویس به شهرداری و استانداری به‌صورت یکپارچه خدمات ارائه می‌دهیم.

طیبی اظهار داشت: علاوه بر ارسال الکترونیکی گاز بها، خود اظهاری را در دست اقدام داریم تا بدون مراجعه مأمور مقابل منزل، مشترکان خودشان با اعلام رقم کنتور امکان دریافت گاز بها را داشته باشند.برای هوشمند سازی کنتور‌ها طرحی ارائه‌شده تا در شهر اهواز یک سری مشترکان به‌صورت پایلوت مجری باشند و قرائت از راه دور اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/ ع

R41468/P1494/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک

شهردار رشت با بیان اینکه در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است گفت:همچنین مدیریت شهری در ممیزی املاک گام های موثری برداشته است

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، رحیم شوقی شهردار رشت عصر سه شنبه در نشست استاندار گیلان با مدیریت شهری اظهار کرد: شهرداری در نقاط مختلف شهر رشت چندین پروژه کوچک و بزرگ در دست اجرا دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری رشت اجرای هوشمند سازی و الکترونیکی کردن خدمات را از سال گذشته با جدیت آغاز کرده است، افزود: بیش از ۵۰ درصد خدمات در مناطق شهر رشت به صورت الکترونیکی و از راه دور به رشتوندان ارایه می‌شود.

شهردار رشت با بیان اینکه در حوزه الکترونیکی شدن خدمات به رشتوندان اتفاقات خوبی به وقوع پیوسته است، تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته ممیزی املاک را که از سال گذشته آغاز کرده ایم امسال در منطقه ۴ به نتیجه خواهیم رساند و سایر مناطق نیز به مرور در دستور کار قرار می‌گیرد.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه از سال گذشته پاسخ نقل و انتقالات و پرداخت عوارض را نیز الکترونیکی کرده و صدور پروانه ساخت را نیز طی سال جاری در دستور کار قرار داده ایم، گفت: در کنار این کار‌ها قطعا ضعف‌ها و انتقاد‌هایی نیز وجود دارد که باید مورد توجه قرار دهیم.

شوقی با تاکید بر اینکه سال گذشته به مدت ۲ ماه کارخانه آسفالت تعطیل بوده که با پیگیری‌های استاندار و مصوبه شورای تامین بازگشایی شد، اضافه کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ان شاالله تا پایان بهار در راستای ترمیم و آسفالت معابر سطح شهر بتوانیم رضایت حداقلی شهروندان را جلب کنیم.

دیگر خبرها

  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!