Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: پیام مهم مردم این است که آمریکا هیچ طمعه ای برای برگشت به ایران نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، در 13 آبان صدای «هیهات منا الذله» ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) بار دیگر طنین انداز شد و ملت آزادی خواه ایران نشان داد که از یزدیان زمان بیزار است و اجازه نمی دهند تا کربلای دیگر در مسیر اسلام رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

13 آبان روز بزرگی برای ملت ایران است، این روز شناسنامه و هویت بخش فرهنگ انقلاب اسلامی به شمار می رود و از سویی در چنین روزی باید به ابعاد جنایات استکبار در دنیا پرداخته شود.

 

قطعا روز 13 آبان مثل روز قدس در کشورهای آزادی خواه دنیا جوانه خواهد زد و برای رهایی از بند استبداد و استکبار این ملت ها به پا خواهند خواست و شرایط را برای ایجاد تمدن نوین عاری از استکبار رقم خواهد زد.

 

در این روز به سراغ «حجت الاسلام نورالله ولی نژاد»، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان رفتیم تا در خصوص اهمیت این روز و استکبار ستیزی گفت‎وگو کنیم.

 

چه مولفه هایی منجر به استکبار ستیزی و پیروزی ملت ایران شد؟

چهل سال ملت بزرگ ایران مقاومت کرد و دشمن را به عقب نشینی مجبور کرد و دو مولفه بزرگ منجر به این موفقیت عظیم شد، یکی حضور مردم همراه با معنویت و اعتقادات است که این حضور مردم در همه صحنه ها معادله را در پیروزی انقلاب و استمرار آن تغییر دادند.

 

در جریان 9 دی نیز حضور همه جانبه مردم باعث شد که بساط فتنه جمع شود و در همه صحنه ها حضور مردم سرنوشت ساز است و مردم با اعتقادات مذهبی و دینی به باور رسیدند و به باور خود عمل کردند.

 

مولفه دوم پیروزی انقلاب رهبری دقیق و موشکافانه است که دست دشمن را به خوبی می خواند و زودتر از بقیه توطئه ها را متوجه می شود و هشدارهای لازم را ارائه می کند و درک مردم به اندازی است که این هشدارها را دریافت و به آن عمل کردند.

 

از اهمیت 13 آبان برایمان بگویید؟

13 آبان هم روز دانش آموز است و هم روز دانشجو است که سفارت آمریکا را تصرف کرده و به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است و ملت سر جنگش با آمریکا بود و علت نفرت مردم از شاه به خاطر پیروی از آمریکا بود و همه جنایت هایی که در کشور رخ داد به واسطه آمریکا است.

 

آمریکا برای امنیت اسرائیل همه توان خود را به میدان آورد تا این مولود نامشروع را در منطقه حفظ کند.

 

13 آبان تا چه میزان برای مولفه های استکبار ستیزی راه گشای بود؟

13 آبان قله است و وقتی مردم 13 آبان به میدان می آید یعنی دامنه را طی کردند استکبار شیطنت کرد و از همه کسانی که با ما سر نزاع داشتند حمایت کرد و بر علیه ما تحریم ظالمانه وضع کرد که حتی یک قطعه حیاتی هواپیما را به دست ما نرسد و حتی تحریم های دارویی را شاهد بودیم و ضرورت های زندگی مردم از تحریم ها متاثر شد.

 

آمریکا یک پرونده قطور از جنایت در رو به روی ملت ایران دارد و این مردم هستند با هوشیاری روز 13 آبان را به میدان می آیند و انزجار خود را از آمریکا نشان می دهد.

 

پیام مهم مردم این است که آمریکا هیچ طمعه ای برای برگشت نداشته باشد و  پیام دوم این روز نیز این است که همه گوش به فرمان ولایت فقیه هستند و این پیام را همه دریافت کردند.

 

«مرگ بر آمریکا» ملت ایران نشانه چیست؟

انقلاب اسلامی با حضور مردم و رهبری هوشمندانه به پیروزی رسید و دوام آورد و آمریکا منفورترین حکومت دنیا است و مراد و منظور از «مرگ بر آمریکا ملت» نابودی زمامداران آمریکا و روسای جمهور آمریکا است که با شرارت و شیطنت به دنبال زمین گیر کردن ایران اسلامی است.

 

ملت با هشدارهای رهبر انقلاب اسلامی هوشیار بوده و به آمریکا فرصت نداده است و کشور را در نقطه خوبی قرار دارد، تحریم ظالمانه آمریکا را پشت سر خواهندگذاشت و استقلال مالی خود را نیز روزی جشن می گیرد.

 

روزی ملت بی نیازی با آمریکا را جشن می گیرد، بسیاری از کشورها برای حل مشکلات اقتصادی باید دست به سوی آمریکا دراز کنند ولی ایران در مسیری که قرار دارد روزی به استقلال اقتصادی در دنیا خواهد رسید.

 

به همه توصیه می کنیم که رابطه بین مقام معظم رهبری و ملت تحکیم ببخشیم و در این شرایط هیچ کسی نمی تواند ملت را از پا در بیاورد.

 

انقلاب پشرفته زیادی داشته ولی دشمنان مشکلات کشور رابر گردن استکبار ستیزی مردم می اندازد، دیدگاه شما چیست؟

عراق و افغانستانی که آمریکا دولتشان را سرنگون کرد و یا کشور لیبی، سودان و ... که با آمریکا مبارزه نکردند چه دستاوردی از آمریکا دریافت کردند، این مهم نشان می دهد آمریکا به دنبال ضعیف نگاه داشتن ملت ها است و اگر ما پیروز نمی شدیم از ما حمایت نمی کرد.

 

آمریکا به ازای پول از عربستان حمایت می کند و این جسارت بزرگ برای ملت عربستان است و این کشور را به گاو شیرده تشبیه کرد، ملت ایران به فهم درست و بزرگ رسیده و عزت خود را حفظ کرده و امروز در ایران در دنیا عزیز است و سردار سلیمانی یک شخصیت مهربان و دوست داشتنی آزادی خواهان دنیا به شمار می رود و آمریکا یقین بداند که منفور ترین کشور دنیا است و سرنیزه خود را از سر کشورها بردارد این مهم ملموستر می شود.

 

 

13 آبان چه پیامی را در پی دارد؟

13 آبان نشان می دهد که ملت باید متحد باشد و لحظه شناس و معادلات سیاسی را به درستی بشناسند و تحلیلی کنند و به عنوان یک سرباز کوچک و یک بسیجی کوچک به ملت بزرگ ایران این را می گوییم که این ملت در تاریخ با مسیری که طی کرده خوشنام و سربلند است و این خوشنامی را به هیچ چیزی معاوضه نخواهیم کرد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان یوم الله ۱۳ آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی استکبار ستیزی آمریکا مجلس اردبیل روحیه استکبار ستیزی ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی مرگ بر آمریکا شعار مرگ بر آمریکا مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان استکبار ستیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل به شعار سال و مردمی شدن اقتصاد نجات‌بخش تولید است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد آزاد در خطبه‌های این هفته این شهر جنوبی استان فارس که در مصلی الغدیر لامرد با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد به دوازدهم اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد فرزانه، عالم باتقوا و الگوی ایمان و استقامت، علامه مطهری به عنوان روز معلم اشاره کرد و گفت: استاد مطهری سرمشق معلمان و اساتید ایران اسلامی است زیرا در دوره عمر پربرکت خود جهاد علمی کرد و در مبارزه با فرقه‌های گوناگون، معارف ناب دینی را انتقال داد تا جامعه، حق و باطل را تشخیص دهد.

امام جمعه لامرد گفت: شهید مطهری شخصیتی بود که بالاترین خدمت را به جامعه کرد و باید قدر چنین معلمان و اساتیدی را بدانیم.

وی با بیان این مطلب که مردم باید به اقتصاد ورود کنند بیان کرد: آن چیزی که باید در جامعه نهادینه شود این است که اقتصاد، مردمی و اجتماعی شود و مردم ورود کنند که البته راهکار آن را هم رهبری بیان کردند زیرا این مدل اقتصاد باعث نجات چتر جامعه و تولید می‌شود.

حجت الاسلام آزاد تصریح کرد: از مسؤولین توقع داریم که با توجه به ظرفیت‌هایی که در منطقه به وجود آمده موانع و شرایط را برای سرمایه گذاری برطرف و تسهیل کنند و مردم در قالب تعاونی‌های کوچک مشارکت کنند.

خطیب جمعه لامرد بیان کرد: راه حل این مشکل بزرگ اقتصادی که در جامعه وجود دارد این است که خود مردم ورود کنند و اقتصاد اجتماعی و مردمی شود و سرمایه‌های اقتصادی پای کار بیایند.

وی به وضعیت منطقه و فلسطین اشاره کرد و گفت: اخیراً آمریکا مخالفت خود را با اینکه فلسطین به عنوان یک کشور مستقل به عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل در بیاید اعلام کرد اما خداوند اراده کرده تا این مردم مظلوم و مقاوم مسئله اول جهان باشند.

وی افزود: مقاومت مردم فلسطین باعث شده که هر آزادمردی در این عالم هستی صدای این مظلومین را بشنود و در عالم دیده شده و خواست خداوند بر این شده که این مقاومت، عبرتی برای مردم آزاده جهان باشد.

او با اشاره به شعله ور شدن اعتراضات ضد اسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا اظهار کرد: اختلاف در میان مردم آمریکا و سردمداران به خاطر ظلم به مردم جهان شدت گرفته و مردم فلسطین در جبهه حق هستند و هر کس می‌خواهد سعادتمند شود باید حامی مردم مظلوم فلسطین باشد.

کد خبر 6089159

دیگر خبرها

  • حقوق کارگر با تورم و مشکلات اقتصادی جامعه همخوانی داشته باشد
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • عمل به شعار سال و مردمی شدن اقتصاد نجات‌بخش تولید است
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!