Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:42:12 GMT

مذاکره یکی از راه های نفوذ آمریکاست

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۰۵۵۷

مذاکره یکی از راه های نفوذ آمریکاست

به گزارش خبرنگار مهر، امان الله علیمرادی در جمع راهپیمایان روز ۱۳ آبان بافت اظهار داشت :۱۳ آبان یک روز آشکار و نمایانی است که استکبار جهانی با ملت ایران روبرو بوده است. جوانان بدانید  ۱۳ آبان دو نماد واقعیت های تلخ و شیرین است.

وی ادامه داد: واقعیت تلخ این دوران وجود رژیم استکباری آمریکا است که یک رژیمی خودخواه و شیطان صفت است و به فرموده امام راحل (ره) آمریکا شیطان بزرگ است و ملت ایران از سال ۱۳۳۲ با آمریکا این شیطان بزرگ درگیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: واقعیت آمریکا جنایت هایی است که علیه ایران انجام داده است و طرفداری از صلح  و حقوق بشر نقابی دروغین است.

علیمرداری گفت: این رژیم به خود اجازه می دهد هر جنایتی انجام دهد که نمونه ای از این جنایت ها  پیشنهاد حق کاپیتالاسیون برای خودش در ایران بود و ذلتی بیشتر از این برای ایران نبود. آمریکایی که دم از حقوق بشر و صلح جهانی می زند اینگونه ماهیتی دارد و رژیمی است که اگر فرصت کند به هیچ ملتی رحم نمی کند و ۱۳ آبان نماد این چنین واقعیت های تلخی است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان بیان کرد: ۱۳ آبان چهره یک حقیقت شیرین و عزت مدار است که ملت ایران هیچگاه زیر بار ذلت و سلطه آمریکا نرفته و نخواهد رفت و همواره ملت ایران آمریکا را دشمن شماره یک ایران، اسلام و بشریت می دانند و ایران جلودار مبازره با آمریکا است.

وی گفت: ملت ایران به دلیل دارا بودن دو هویت دینی و ملی که با هم عجین هستند تن به ذلت نمی دهد و درسی که سید الشهدا (ع) به واسطه شعار هیهات منا الذله به ملت ایران داده است این است که مخیر کرده اند ملت را بین تن به ذلت دادن یا شهادت؛ این ملت به پیروی از سید الشهداء هرگز زیر بار ذلت نمی رود.

علیمرادی تصریح کرد: آمریکا  در سه صحنه در ۱۳ آبان علیه این ملت جنایت کرده است هیچ گاه نباید جنایت هایش فراموش شود و آمریکا جنایتکار، عهدشکن و داری همه پلیدی ها است و جوانان بدانند آمریکا جنایت کار و دشمن بشریت است.

وی گفت: مگر ملت ایران با آمریکا چه کرده است که آمریکا دست از دشمنی برنمی دارد و ایران را تحریم و تهدید می کند.

علیمرادی تصریح کرد: بدانید آمریکا با همه کارهایش در مقابل ملت ایران تا کنون شکست خورده است  و یکی از راه های نفوذ آمریکا مسئله مذاکرات است و هر کس زیر علم آمریکا رفت خوار شد و به فرموده رهبر معظم انقلاب مذاکره نمی کنیم و جنگ هم نمی شود.

کد خبر 4763405

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس خبرگان رهبری راهپيمايي 13 آبان بافت یوم الله 13 آبان بوشهر ایلام راهپيمايي 13 آبان گرگان بارش باران پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه مشهد قزوین شهرکرد بیرجند شهادت امام رضا ع تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنان متولد این ماه‌ها شخصیت قدرتمندی دارند!

زی‌سان: اسرار ستاره‌ها را باز کنید و دنیای جذاب زنان با اراده را کشف کنید. در قلمرو طالع بینی، برخی از نشانه‌های زودیاک مترادف با قدرت تزلزل ناپذیر و شخصیت‌های تسلیم ناپذیر هستند.

اگر شیفته زنانی هستید که اعتماد به نفس دارند و انعطاف‌پذیر هستند، این مطلب از زی‌سان را بخوانید تا بینش کیهانی را در مورد زنان قدرتمند و تزلزل‌ناپذیر بدانید. 

فروردین

در خط مقدم طالع‌بینی قوچ یا فروردین، اولین نشانه زودیاک است. زنان متولد فروردین رهبرانی به دنیا می‌آیند که با عزم تسلیم‌ناپذیری که آن‌ها را متمایز می‌کند هدایت می‌شوند. روح آتشین و انرژی بی حد و حصرشان از آن‌ها نیرو‌های غیرقابل توقفی در طبیعت می‌سازد. جذابیت و بی باکی زنان متولد فروردین مطمئنا توجه شما را به خود جلب می‌کند.

+ خصوصیات متولدین فروردین را بخوانید.

مرداد

زنان متولد مرداد، شیر‌های باشکوه زودیاک هستند و به عنوان دومین موتور محرکه در مرکز صحنه قرار می‌گیرند. سرنوشت این زنان عظمت است و مسلح به حضوری سلطنتی است که توجه‌ها را به سمت خودشان جلب می‌کنند. اعتماد به نفس و شور و اشتیاق زنان متولد مردادماه آن‌ها را به رهبرانی طبیعی تبدیل می‌کند و همین امر باعث شده که این زنان جزو کسانی باشند که احتمالا می‌توانند بیشترین مردان را به خود جذب کنند. 

آبان

سفر ما به قلمرو شخصیت‌های قدرتمند با آبان ماهی‌ها یعنی همان نشانه مرموز آب به پایان می‌رسد. زنان آبان ماهی دارای هاله‌ای شدید و اسرارآمیز هستند که دیگران را به درون خود می‌کشانند. در اعماق انعطاف پذیری و اراده آن‌ها غوطه ور شوید و برای فهم و شناخت زنان متولد آبان ماه باید درون این شخصیت‌های فریبنده شناور شوید.

tags # طالع بینی ، شخصیت شناسی سایر اخبار اگر این گنج پیدا شود همه مردم جهان تا زانو در طلا فرو می‌روند؛ ۹۹ درصد طلای زمین اینجاست! (تصاویر) مارخور؛ «بز» پاکستانی معروف به «پیرمرد کوهستان» که تُف‌اش ارزش طلا دارد! داستان تکاملِ موجودی به نام «پدر»؛ حیوان‌ها پدر ندارند! (ویدئو) عجیب اما واقعی؛ صدای واقعی بیگ بنگ را بشنوید!

دیگر خبرها

  • زنان متولد این ماه‌ها شخصیت قدرتمندی دارند!
  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • تهاجم زمینی به رفح یا توافق/ در میز آتش‌بس چه می‌گذرد؟
  • شرط‌بندی ضد انقلاب روی مهره سوخته اسرائیل
  • آتش‌بس یا تقسیم کار واشنگتن و تل‌آویو برای ادامه جنایت‌گری؟
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین: این صدای آمریکاست! | چند دانشجو بازداشت شده‌ اند؟
  • سرکوب در دانشگاه، مذاکره در قاهره
  • آبشناس: آمریکا به دنبال آشوب در کشورهای حوزه نفوذ روسیه است
  • رسانه‌های عبری‌زبان: ارتش اسرائیل کاملا وابسته به آمریکاست
  • آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است