Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ساخته امیراطهر سهیلی در بخش اصلی جشنواره فیلم کلکته هند رونمایی می‌شود. این فیلم تنها نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی این فستیوال است که در آن ۱۵ فیلم از ۱۵ کشور دنیا انتخاب شده‌اند.
جشنواره فیلم کلکته یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم آسیا است که در سال ۱۹۹۵ در هندوستان تأسیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره که به عنوان قدیمی‌ترین جشنواره فیلم هندوستان به حساب می‌آید به همراه جشنواره‌ گوآ جزو جشنواره‌های مورد تایید انجمن تهیه‌کنندگان جهانی فیلم FIAPF (فیاپف) در هندوستان به شمار می‌آید.
همزمان با پخش بین‌المللی فیلم سینمایی «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» از پوستر بین‌المللی این فیلم نیز رونمایی شد.
«زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» نخستین ساخته امیراطهر سهیلی به شمار می‌رود و تهیه‌کنندگی آن را محمدرضا شرف الدین برعهده داشته است. لعیا زنگنه تنها بازیگر این فیلم سینمایی است.
دیگر عوامل این فیلم عبارتند از امیر اطهر سهیلی و حسام سامری زاده(نویسنده فیلمنامه)، حسن حسندوست(تدوین)، علی عظیم زاده(مدیر فیلمبرداری).

۲۵۸۲۴۵

کد خبر 1317468

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جشنواره های سینمایی سینمای ایران پوستر فیلم 13 آبان ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا باشگاه استقلال عراق دونالد ترامپ سینمای ایران باشگاه پرسپولیس خودرو مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویری از هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در فومن
  • آشنایی با زنان عارفی که مردان دانشمند از محضرشان درس گرفتند
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • با دقت در نحوه خوابیدن به خواسته‌های درونی خود پی ببرید
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت
  • کمبود ویتامین D چه خطراتی برای زنان دارد؟
  • (تصاویر) جشنواره گل‌های لاله آسارا
  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟
  • خطری که بازماندگان سرطان سینه را تهدید می‌کند