Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه وفاداری رانندگان تپ‌سی، به منظور ارائه خدمات مختلف رفاهی، آموزشی و درمانی به سفیران این شرکت راه‌اندازی شد.

به گزارش «تابناک»، این باشگاه با عنوان «باشگاه حرفه‌ای‌های تپ‌سی»، از چند ماه گذشته آغاز به کار کرده و خدمات متنوعی را به رانندگان برتر این شرکت ارائه می‌کند. این خدمات، شامل خدمات مختلف مرتبط با خودرو و خدمات درمانی، آموزشی و رفاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باشگاه حرفه‌ای‌ها در گام اول برای رانندگان فعال در تهران راه‌اندازی شده و در ادامه در سایر شهرها نیز اجرایی می‌شود.

سفیرانی که میانگین امتیاز سفرهای آنها بالاتر از 9 باشد، وارد باشگاه حرفه‌ای‌‌ها می‌شوند و برحسب میزان فعالیت خود، در سه دسته برنزی، نقره‌ای و طلایی سطح‌بندی می‌شوند. مزایای باشگاه حرفه‌ای‌های تپسی بر حسب سطحی که سفیران در آن جای می‌گیرند، به آنها تعلق می‌گیرد.

تپ‎سی در فاز اول راه‌اندازی این باشگاه، اقدام به ارائه روغن موتور رایگان برای سفیران برتر و تخفیف‌‌هایی برای خرید قطعات خودرو مانند باتری، لاستیک، لنت و شمع کرده است و در ادامه، خدمات دیگری در سایر حوزه‌ها به سفیران خود ارائه خواهد کرد. خدمات و مزایای باشگاه حرفه‌ای‌های تپسی دسته‌های مختلفی همچون تسهیلات بانکی، انواع بیمه، خدمات سلامتی، سبک زندگی (تفریح، سفر، ورزش و... ) و آموزشی را شامل می‌شوند و این خدمات بر اساس نظرسنجی‌ها و نیازسنجی‌های انجام شده میان سفیران این شرکت طراحی و ارائه شده‌اند.

باشگاه حرفه‌ای‌های تپسی با توجه به اهمیت جلب رضایت حداکثری رانندگان که منجر به افزایش کیفیت فعالیت آنها خواهد شد، آغاز به کار کرده تا آنها علاوه بر برخورداری از مزایایی که در اپلیکیشن برایشان فراهم شده است، بتوانند از خدمات دیگری هم برای تسهیل شرایط کار و زندگی خود بهره‌مند شوند.

تپ‌سی پیش از این نیز با تمرکز بر نیازها و خواسته‌های رانندگان، امکانات متمایزی نسبت به سایر تاکسی‌های آنلاین برای رانندگان خود ایجاد کرده بود. قابلیت تسویه اعتبار در لحظه، انتخاب مقصد دلخواه و امکانات مرتبط با امنیت سفر برای رانندگان، بخشی از اقداماتی است که تپ‌سی برای رانندگان خود انجام داده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سانتریفیوژ IR 6 روز دانش آموز امیرعلی اکبری سیزده آبان توافق نامه آب و هوایی پاریس علی اصغر پیوندی چند همسری تاکسی های اینترنتی تاکسی های آنلاین تپسی سانتریفیوژ IR 6 روز دانش آموز امیرعلی اکبری سیزده آبان توافق نامه آب و هوایی پاریس علی اصغر پیوندی چند همسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی طهرانچی صبح سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح شبکه آزمایشگاهی مجتمع آموزشی سما با بیان اینکه بنا داریم به صورت حرفه ای آزمایشگاه داری کنیم، بیان کرد: در هر استان یک مجموعه آزمایشگاهی تحقیقاتی و خدماتی پژوهشی در حال راه اندازی است.

وی با بیان اینکه امروز شاهدیم که این اتفاق در استان البرز رقم خورد و مجموعه آزمایشگاهی افتتاح شد که امید است منافع آن به مردم و منطقه برسد، عنوان کرد: آزمایشگاه های استانداردی که بتوانند خدمات استاندارد ارائه دهند، سرمایه دانشگاه را به صورت فعال و در خدمت صنعت و مردم در می آورند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به قرارگیری فرودگاه بین المللی پیام در البرز این استان می تواند یکسری آزمایشگاه های صادرات را نیز پشتیبانی کند. آزمایشگاه های این حوزه باید استانداردهای اروپایی و مورد نیاز برای صادرات را نیز اخذ کنند که مقدمه آن تشکیل این مرکز آزمایشگاهی بود.

طهرانچی مجموعه آزمایشگاهی که امروز افتتاح شد در حوزه های غذا، بیوتکنولوژی، امور متناسب با کشاورزی و وزارت بهداشت و نیز علوم پزشکی فعالیت می کند، مطرح کرد: با توجه به اینکه نوآوری لزوماً نو بودن نیست بلکه اتصال دادن مجموعه ها به یکدیگر برای ارائه خدمات است، شیرازه و شاکله این مجموعه برای من جذاب بود.

کد خبر 6092923

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • اولین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس شناسی
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت